Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020

Συνταξιοδοτήθηκε ένας καλός συνάδελφος

 Ένας αγαπητός συνάδελφος μηχανοδηγός συνταξιοδοτήθηκε απο το μηχανοστάσιο Δράμας. Στο μήνυμα του ο συνάδελφος 
Μιλτιάδης Εμμανουηλίδης αναφέρει: 


Αγαπητοί συνάδελφοι

Μετά από 37 χρόνια υπηρεσίας, ήρθε και η δική μου σειρά να αποχαιρετήσω το δεύτερο σπίτι μου , την ΤΡΑΙΝΟΣΕ .

Γεμάτος συγκίνηση , αφήνω πίσω μου αναμνήσεις μέσα στον θάλαμο οδήγησης .  Αναμνήσεις που τις μοιράστηκα με εσάς τους συναδέλφους μου, τους φίλους μου.

Σας εύχομαι όλους τα καλύτερα και καλή συνέχεια. 


Μιλτιάδης Εμμανουηλίδης Μηχανοδηγός Μ.Δ


Στον φίλο μας Μιλτιάδη ευχόμαστε ότι καλύτερο στην νέα φάση της ζωής του. Να είναι πάντα γερός και υγιής! 

Θα είναι χαρά για εμάς να τον συναντάμε στα τρένα!

2 σχόλια: