Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020

Προκηρύσσεται το έργο Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, προϋπολογισμού 46,5 εκατ. ευρώ

Μετά την έγκριση της προκήρυξης του διαγωνισμού για το έργο ηλεκτροκίνησης Λάρισας – Βόλου, το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε, την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου, τα τεύχη δημοπράτησης του έργου εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη.

Η προέγκριση των τευχών δημοπράτησης για την υπ. αριθμ. 713 διακήρυξη από τη Διαχειριστική Αρχή πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου.

Ως επόμενο βήμα, την Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου θα αποσταλεί η προκήρυξη του ανοικτού μειοδοτικού διαγωνισμού για το έργο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ η έγκριση αναμένεται εντός 3-4 εργάσιμων ημερών.

Στη συνέχεια και αφού δοθεί το «πράσινο φως» και από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η προκήρυξη αναμένεται να αναρτηθεί στο ΕΣΗΔΗΣ περί τις 9 Δεκεμβρίου, οπότε και θα ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής προσφορών η οποία, σύμφωνα με τον παραπάνω προγραμματισμό, θα ολοκληρωθεί στις 29 Ιανουαρίου 2021.

Το αντικείμενο του έργου

Αναφορικά με το φυσικό αντικείμενο του έργου (ΑΔ 713), συνολικού προϋπολογισμού 46,5 εκατ. ευρώ, αφορά σε εργασίες που αποσκοπούν στον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης και ECTS Level-1 στο τμήμα της γραμμής Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, μέσω της νέας παραλλαγής στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, ενώ προβλέπεται και η αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς που θα εξυπηρετήσουν τις ανάγκες σηματοδότησης.

Μάλιστα, το συγκεκριμένο έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό του ΤΧ1, που αποτελεί τον μεγαλύτερο σιδηροδρομικό κόμβο της χώρας.

Πέραν του συγκεκριμένου έργου, την Τετάρτη 25 Νοεμβρίου εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση η διακήρυξη του ανοικτού μειοδοτικού διαγωνισμού για το έργο ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος, προϋπολογισμού 67 εκατ. ευρώ (ΑΔ 736), ενώ η ΕΡΓΟΣΕ έστειλε την Τρίτη 17 Νοεμβρίου τα τεύχη της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης Εργασιών (Σ.Σ.Ε.) της υπ’ αριθμ. 635 Σύμβασης προϋπολογισμού 20 εκ. Ευρώ για έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

Με τις ενέργειες αυτές επιταχύνεται  η υλοποίηση τριών έργων συνολικού προϋπολογισμού 133,5 εκατ. ευρώ.

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου