Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2020

Επερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τα δρομολόγια Λάρισας- Βόλου

Επερώτηση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ κ. Παπανάτσιου (Μαγνησία) και Ν. Παππά (Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών) για τις περικοπές στα δρομολόγια Λάρισας- Βόλου. Διαβάζουμε > 
 Ο Βόλος και η Λάρισα είναι δυο πολύ σημαντικές Θεσσαλικές πόλεις που έχουν στενή οικονομική συσχέτιση και αλληλοεξάρτηση με αποτέλεσμα, εκατοντάδες εργαζόμενοι να μετακινούνται καθημερινά ανάμεσα στις δυο πόλεις. Επιπλέον η  Λάρισα αποτελεί
το Διοικητικό κέντρο της  Περιφέρειας Θεσσαλίας και υπό κανονικές συνθήκες πολλοί πολίτες καθημερινά μεταβαίνουν σε αυτή για συνδιαλλαγή τους με κεντρικές δομές της Περιφερειακής Διοίκησης . 

Στο πλαίσιο περιορισμού άσκοπων μετακινήσεων και αποφυγής συνωστισμού λόγω των πρόσφατων αποφάσεων για το περιορισμό της κυκλοφορίας (ΚΥΑ ΦΕΚ 4899/Β/6-11-2020), η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προχώρησε σε τροποποίηση των δρομολογίων της σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο. Ειδικά για τη γραμμή Βόλου - Λάρισας προχώρησε στη πλήρη διακοπή των δρομολογίων παρόλο που  εξυπηρετεί πάρα πολλούς εργαζόμενους που πηγαινοέρχονται στην εργασία τους ή για υποθέσεις που σχετίζονται με την εργασία τους και την υγεία τους.

Συνέπεια της παρακάτω αυθαίρετης απόφασης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ήταν να οδηγηθεί σε αδιέξοδο μεγάλη μερίδα των εργαζομένων που μετακινούνται ανάμεσα στις δυο πόλεις οι οποίοι δε δύνανται να χρησιμοποιούν προσωπικό αυτοκίνητο και να προκληθεί συνωστισμός στο πρακτορείο και στις γραμμές του ΚΤΕΛ από εργαζόμενους που πάσχιζαν να βρουν τρόπο να μετακινηθούν για την εργασία τους. 

Σημειωτέων ότι  τα πρόσφατα μέτρα για την αντιμετώπιση της Πανδημίας δε περιλαμβάνουν το κλείσιμο πολλών επιχειρήσεων και δημόσιων υπηρεσιών αλλά την εφαρμογή της τηλεργασίας κατά 50%. 

Επισημαίνεται δε, ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. έχει προβεί τα τελευταία χρόνια στην διακοπή πολλών δρομολογίων Βόλου -Λαρίσας παρόλο που, καθώς η γραμμή έχει χαρακτηριστεί ως άγονη, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. λαμβάνει ένα σημαντικό ποσό για τη λειτουργία της.

Επειδή ο σιδηρόδρομος αποτελεί ένα μέσο μεταφοράς που χαίρει μεγάλης προτίμησης από τους πολίτες και ειδικότερα σε συνθήκες Πανδημίας που είναι αναγκαία η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κοινωνική απόσταση σε όλες τις δραστηριότητες και ειδικότερα στις μετακινήσεις.


Επειδή η γραμμή Βόλος- Λάρισα εξυπηρετεί πάρα πολλούς εργαζόμενους που εν μέσω Πανδημίας με τη πλήρη διακοπή της γραμμής αντιμετωπίζουν έλλειψη ασφαλών τρόπων μεταφοράς από και προς την εργασία τους.

Επειδή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. παρόλη την κοινωνική ευθύνη που έχει απέναντι στους πολίτες που καθημερινά εξυπηρετεί, με την απόφασή της για πλήρη διακοπή της γραμμής Βόλου – Λάρισας, δε μερίμνησε για το πως θα μεταφέρονται από και προς την εργασία τους οι εργαζόμενοι που μετακινούνται καθημερινά μέσω του σιδηροδρόμου και δεν διακόπτουν την εργασία τους λόγω της Πανδημίας. 

Επειδή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. λαμβάνει ενίσχυση για τη λειτουργία της άγονης γραμμής Βόλου – Λάρισας

Επειδή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. λαμβάνει κρατική επιχορήγηση για τις κενές θέσεις λόγω του περιορισμού της πληρότητας των βαγονιών ως μέτρο αντιμετώπισης της Πανδημίας 

Ερωτάται ο κ. Υπουργός

1) Ποιό είναι το ακριβές ποσό των επιδοτήσεων – ενισχύσεων που λαμβάνει ετησίως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. για τη λειτουργία της άγονης γραμμής  Βόλου – Λάρισας και ποιες οι αποζημιώσεις για τη μειωμένη πληρότητα λόγω Πανδημίας.. 


2) Σε ποιες ενέργειες θα προβεί ώστε να διερευνήσει αν είναι καταχρηστική η απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. για πλήρη διακοπή της γραμμής Βόλου - Λάρισας καθώς λαμβάνει σειρά επιδοτήσεων για τη λειτουργία της 


3) Σε ποιες ενέργειες θα προβεί ώστε να υποχρεωθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. να λειτουργήσει σιδηροδρομικές γραμμές πρωινές και απογευματινές ώρες για την ασφαλή και απρόσκοπτη μετακίνηση των εργαζομένων εν μέσω Πανδημίας, τηρώντας έτσι τις υποχρεώσεις της απέναντι στους πολίτες της Μαγνησίας και της Λάρισας, που απορρέουν από το ρόλο της  ως χειριστή του σιδηροδρομικού δικτύου της Ελλάδας.

Οι Ερωτώντες Βουλευτές


Παπανάτσιου Αικατερίνη

Παππάς Νικόλαος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου