Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020

Έργα 133,5 εκατ. από την ΕΡΓΟΣΕ: Ηλεκτροκίνηση Λάρισα – Βόλος, υπολειπόμενες εργασίες Τιθορέα – Δομοκός και σηματοδότηση Θεσσαλονίκη – Ειδομένη

 

Στην προκήρυξη και συμβασιοποίηση σειράς έργων για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου προχωρά η ΕΡΓΟΣΕ το επόμενο διάστημα. Συγκεκριμένα, προχωρά στη δημοπράτηση της ηλεκτροκίνηση της γραμμής Λάρισα – Βόλος, ύψους 67 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, στη συμβασιοποίηση των υπολειπόμενων εργασιών στο τμήμα Τιθορέα – Δομοκός, ύψους 20 εκατ. και στην προκήρυξη της σηματοδότησης του τμήματος Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, ύψους 46,5 εκατ.

Η ηλεκτροκίνηση Λάρισα – Βόλος

Την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου αποστέλλεται στην Ευρωπαϊκή Ένωση η προκήρυξη του ανοικτού μειοδοτικού διαγωνισμού για το έργο ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος, προϋπολογισμού 67 εκατ. ευρώ.

Τα τεύχη για τη δημοπράτηση ήταν έτοιμα από το καλοκαίρι, αλλά για την ολοκλήρωση των απαραίτητων διεργασιών και τη δημοσίευση του διαγωνισμού εκκρεμούσε η συμφωνία με την ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ για την παραχώρηση της έκτασης που απαιτούνταν για το έργο.

Συμπληρωματική σύμβαση στο Τιθορέα – Δομοκός

Πλέον του έργου στο τμήμα Λάρισας – Βόλου, η ΕΡΓΟΣΕ έστειλε την Τρίτη 17 Νοεμβρίου τα τεύχη της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης Εργασιών (Σ.Σ.Ε.) της υπ’ αριθμ. 635 Σύμβασης για έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Πρόκειται για την συμπληρωματική σύμβαση στο τμήμα Τιθορέα – Δομοκός, ύψους 20 εκατ. ευρώ.

Η συμπληρωματική σύμβαση της 635 αφορά – πλέον της υλοποίησης των υπολειπόμενων εργασιών για την ολοκλήρωση του έργου – την υλοποίηση αντιπλυμμηρικών έργων στις περιοχές γύρω από τη σιδηροδρομική γραμμή.

Σηματοδότηση – τηλεδιοίκηση στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη

Επίσης, την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου δόθηκε από τη Διαχειριστική Αρχή η προέγκριση των τευχών δημοπράτησης για την υπ’ αριθμ. 713 διακήρυξη (Θεσσαλονίκη – Ειδομένη), ύψους 46,5 εκατ. ευρώ.

Το έργο αφορά στη σηματοδότηση της γραμμής στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη (ΑΔ 713) και περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό του ΤΧ1, που αποτελεί το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό κόμβο της χώρας.


Έργα προς δημοπράτηση και συμβασιοποίηση

Αρ. Διακήρυξης / Σύμβασης Τίτλος Έργου Π/Υ

ΑΔ 736 ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ: ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ, ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ-ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ETCS LEVEL 1 ΣΤΗΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΜΟΝΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΛΑΡΙΣΑ – ΒΟΛΟΣ ΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΣ ΛΑΤΟΜΕΙΟΥ-ΒΙΠΕ-ΣΣ ΒΟΛΟΥ 67.000.000 €

ΑΣ 635 – 1η ΣΣΕ ΣΥΜΒΑΣΙΟΠΟΙΗΣΗ: ΝΕΑ ΔΙΠΛΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΤΟΘΟΡΕΑΣ – ΔΟΜΟΚΟΥ 20.000.000 €

ΑΔ 713 ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ETCS-LEVEL 1 ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ –  ΕΙΔΟΜΕΝΗ (ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟ-ΕΙΔΟΜΕΝΗ) ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 37 ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΡΟΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ 46.500.000 €

ΣΥΝΟΛΟ 133.500.000 €

Αναφορικά με την προκήρυξη των έργων, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης σημείωσε: «Η ΕΡΓΟΣΕ υλοποιεί πλέον με ταχύ ρυθμό τον αναπτυξιακό της σχεδιασμό προχωρώντας άμεσα στη δημοπράτηση και συμβασιοποίηση σημαντικών έργων, με διττό σκοπό.

Αφενός την ολοκλήρωση και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας και αφετέρου την ενίσχυση της πραγματικής οικονομίας, αξιοποιώντας στο έπακρο τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία και πόρους της Ε.Ε..

Αυτή είναι η αποστολή που όλοι εμείς στην ΕΡΓΟΣΕ καλούμαστε να φέρουμε εις πέρας, έχοντας απόλυτη επίγνωση της σημασίας και της αναγκαιότητας ο σιδηρόδρομος να περάσει στην επόμενη μέρα και να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό ο εκσυγχρονισμός του δικτύου».


www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου