Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 19 Νοεμβρίου 2020

Πραγματοποίησε την πρώτη συνεδρίαση η συντονιστική επιτροπή για τα σιδηροδρομικά έργα

Πραγματοποίησε την πρώτη συνεδρίαση η συντονιστική επιτροπή για τα σιδηροδρομικά έργα, όπως αναφέρεται στην 8η έκθεση αξιολόγησης της ελληνικής οικονομίας στο πλαίσιο της μεταμνημονιακής εποπτείας.


Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη - metaforespress.gr 

Στην έκθεση υπογραμμίζεται ότι οι ελληνικές αρχές έχουν βελτιώσει τη διακυβέρνηση της συντονιστικής επιτροπής για τον εξορθολογισμό της εφαρμογής των σιδηροδρομικών επενδυτικών σχεδίων.

Στόχος είναι α) να βελτιωθεί περισσότερο η λειτουργία της με μικρότερο αριθμό συμμετεχόντων και β) να ενισχυθεί η ικανότητά της να λαμβάνει αποφάσεις.

Η επιτροπή συνήλθε για πρώτη φορά στις 4 Νοεμβρίου, με στόχο να παρέχει στρατηγική εποπτεία και καθοδήγηση.

Επίσης, η επιτροπή συντονίζει την προετοιμασία του action plan για τους σιδηροδρόμους και υποβάλλει προτάσεις στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών για όλα τα θέματα που σχετίζονται με το σχέδιο και τη μεταρρύθμιση στον τομέα.

Το σχέδιο δράσης έχει τρία σκέλη:

Σκέλος 1: Συστάσεις για τον προγραμματισμό των επενδύσεων, τις χρηματοοικονομικές απαιτήσεις, τους μηχανισμούς, την ωριμότητα και την υλοποίηση σιδηροδρομικών έργων με εργαλεία/πηγές χρηματοδότησης, χρονοδιαγράμματα, αξιολόγηση/διαχείριση κινδύνου για το 2020-2030.


Σκέλος 2: Ψηφιακός μετασχηματισμός και προσαρμογή των σιδηροδρόμων στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής, με έμφαση στην ολοκλήρωση των συστημάτων και στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών.


Σκέλος 3: Ο οργανωτικός μετασχηματισμός του ΟΣΕ και της θυγατρικής ΕΡΓΟΣΕ για τη δημιουργία κατάλληλων προϋποθέσεων για την ανάπτυξη, τον ορθολογικό σχεδιασμό και την αποτελεσματική διαχείριση και υλοποίηση σιδηροδρομικών έργων και υποδομών.

Μέχρι το τέλος του 2020, θα ετοιμαστεί ένα λεπτομερές σχέδιο για τον μετασχηματισμό των δύο εταιρειών.

Το έργο τεχνικής υποστήριξης, που χρηματοδοτείται από την Κομισιόν, βρίσκεται στο στάδιο της σύναψης συμβάσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου