Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 15 Νοεμβρίου 2020

Fake news απο την Νέα Έλξη.....


Σε μια περίοδο που είναι δύσκολη για όλους τους εργαζόμενους στον σιδηρόδρομο (και όχι μόνο), οι εξουσιομανείς εκπρόσωποι της Νέας Έλξης  προχώρησαν σε συνεχή παραληρήματα. Προσπαθώντας να κάνουν το
άσπρο - μαύρο οι εκπρόσωποι της έφτασαν στο σημείο να αναφέρουν πως στο ΜΑΙ κυκλοφορεί το 98% των δρομολογίων (και άρα των υπηρεσιών)! 
Και αυτό για να δικαιολογήσουν την επικοινωνιακή τους γκάφα με την καταγγελία -ντροπή  για τον προγραμματισμό εργασίας στο Κεντρικό Μηχανοστάσιο, όπου ...ανακάλυψαν  ότι δήθεν κόβει ...δρομολόγια. 
Γκάφα επικοινωνιακή που όμοια της δεν έχει ξανασυμβεί απο παράταξη στην έλξη και αποδεικνύει την προχειρότητα, την τσαπατσουλιά  και την  εμμονή συγκεκριμένων συνδικαλιστών.

Η  ... ο Θεός να να την κάνει ...καταγγελία 

Επειδή ...το αρχείο (pdf) που λαμβάνουν οι μηχανοδηγοί στα mail τους με το πρόγραμμα εργασίας είχε τον τίτλο lock down2 (πραγματικότητα  καθώς το πρόγραμμα άλλαξε λόγω του 2ου lock down) , οι εκπρόσωποι της Νέας Έλξης κατήγγειλαν ...τον συνάδελφο που εκπονεί το πρόγραμμα! Εγκλημάτησε γιατί αποθήκευσε το αρχείο ως ...Lock down2! 

Αφού λοιπόν ρωτούσαν με στόμφο γιατί το αρχείο έχει αυτόν τον τίτλο, μετά υπονοούσαν ότι έχουν καταργηθεί τρένα από τον υπεύθυνο προγραμματισμού εργασίας και υπονομεύει έτσι την... εταιρεία!

ΑΦΟΥ κατάλαβαν (χρειάστηκε αρκετή προσπάθεια μάλλον αν κρίνουμε άπο τον χρόνο που τους πήρε) ότι ΌΛΑ τα τρένα που κυκλοφορούν ήταν στο πρόγραμμα, μετά σκέφτηκαν να ζητήσουν τα υπόλοιπα των κανονικών αδειών, λέγοντας πως "στο ΜΑΙ κινείτε το 98% των δρομολογίων" και αναρωτώμενοι  γιατί δόθηκαν.... άδειες. Τσακωμένοι με την αλήθεια.

Τα  πραγματικά νούμερα 

Στο μηχανοστάσιο ΜΑΙ δεν κυκλοφορούν οι αμαξοστοιχίες 50-54-58-51-55-59, όλα τα τρένα απο Αεροδρόμιο προς Κιάτο  ενώ και τα 52/53-56/57 γίνονται συνάντηση. Συνολικά 19 υπηρεσίες λιγότερες για το Κεντρικό Μηχανοστάσιο δηλαδή περίπου το 30% του έργου (οι υπηρεσίες καθημερινά είναι περίπου 65). Και αυτά μέχρι στιγμής. Ελπίζουμε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μην προχωρήσει σε άλλες καταργήσεις. 

Το Σωματείο μας παρά την δεδομένη μείωση του έργου, ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΨΕ  ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΗ να εφαρμοστεί η πολιτική της αναστολής συμβάσεων (ή της εκ-περιτροπής εργασίας) λόγω του περιορισμού του έργου  σε όλη την επικράτεια και αποφασίστηκε απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να χορηγηθούν τα υπόλοιπα απο τις  κανονικές άδειες έτους 2020. 


Με τους μαθηματικούς να σκίζουν τα πτυχία τους για το 98% που ανακάλυψαν  με τους υπολογισμούς τους οι  εκπρόσωποι της  Νέας Έλξης και όλους εμάς να απορούμε αν τελικά ξέρουν μαθηματικά ή είχαν περάσει σεμινάρια "σκοιλ ελικίκου", οι εκπρόσωποι της παράταξης αυτής , συνέχισαν να προκαλούν την νοημοσύνη των μηχανοδηγών. 

Η πιστοποίηση των 12 νέων μηχανοδηγών 

Στο στόχαστρο τους μπήκαν  οι συνάδελφοι απο την Διεύθυνση Ασφαλείας για τα εκπαιδευτικά προγράμματα και τις πιστοποιήσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τι γίνεται με την πιστοποίηση (τύπου Β) των 12 νέων μηχανοδηγών κατήγγειλαν, αποτελεί το ζήτημα προτεραιότητα για την Νέα Έλξη καθώς φαντάζονται κωλισυεργείες (ενώ γνωρίζουν την αλήθεια).

 Ένα θέμα που είναι λυμένο για τους συναδέλφους στην Αλεξανδρούπολη εδώ και καιρό (μετά απο ενέργειες του Σωματείου μας)  καθώς έχει οριστεί η πραγματοποίηση των εξετάσεων για το πιστοποιητικό τύπου Β για το τροχαίο υλικό και την υποδομή στη περιοχή (έχουν ολοκληρώσει οι μηχανοδηγοί το προβλεπόμενο πρόγραμμα) . Απλά η διαδικασία καθυστερεί λόγω του lock down.

Όσον αφορά τους νέους συναδέλφους στην Θεσσαλονίκη συνεχίζουν κανονικά το πρόγραμμα εκπαίδευσης τους, εργάζονται σε ΟΛΑ τα τρένα,  ενώ το Σωματείο μας βρίσκεται  σε διαρκή επικοινωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το ζήτημα των πιστοποιήσεων τύπου Β , καθώς ο ΟΣΕ (και όχι η ΡΑΣ όπως ισχυρίστηκαν εκπρόσωποι της Νέας Έλξης) επιμήκυνε την μαθητεία για την κτήση του πιστοποιητικού σε αυτήν την υποδομή. 

Συμπεράσματα 

  • Στην Νέα Έλξη μετράνε τα κομμένα δρομολόγια στον σιδηρόδρομο, όπως μέτραγε  η Κυβέρνηση τα λεωφορεία και τους συρμούς στο Μετρό. Νομίζουν ότι απευθύνονται σε κοινό που δεν καταλαβαίνει, που ζεί σε άλλο μηχανοστάσιο.
  • Η σημερινή επίθεση στον προγραμματισμό εργασίας στο ΜΑΙ φανέρωσε την εμμονή που έχουν οι συνδικαλιστές της Νέας Έλξης. Προσωπικές εμμονές γιατί θέλουν εξουσία. Δεν εξηγείται διαφορετικά τέτοια επίθεση, επειδή το αρχείο είχε την ονομασία "lockdown". Εμείς δίνουμε συγχαρητήρια στον προγραμματισμό γιατί ήταν ΔΙΚΑΙΟΣ για άλλη μια φορά.  
  • Στην Νέα Έλξη δεν ενδιαφέρονται που τρένο δεν κυκλοφορεί μεταξύ Θεσσαλονίκης - Δράμας, Δράμας- Αλεξανδρούπολη (16 μήνες τώρα) , Κιάτου- Αιγίου, Λάρισας-Βόλου και για το ότι στον Έβρο υπάρχει μόνο ένα τρένο που κυκλοφορεί  μόνο τις καθημερινές (16 μήνες τώρα!). Στην Νέα Έλξη δεν τους ενδιαφέρει τι συμβαίνει με τους συναδέλφους σε αυτά τα μηχανοστάσια. Την Νέα Έλξη των εξουσιομανών - εμμονικών συνδικαλιστών ενδιαφέρει μόνο να προσβάλουν όσους δεν τους κάνουν τα χατίρια, όσους εμποδίζουν τα σχέδια τους για το χτίσιμο παράγκας στην έλξη. Επειδή είναι συνδικαλιστικά αδύναμοι και πολιτικά ανύπαρκτοι, καταφεύγουν σε παραληρήματα διαρκώς. Ποια η θέση τους για τα δρομολόγια στην περιφέρεια και ιδιαίτερα στην Βόρεια Ελλάδα, το αμίλητο νερό έχουν πιεί 16 μήνες τώρα; 
  • Οι εκπρόσωποι της Νέας Έλξης προκαλούν ανοιχτά αποδεικνύοντας σε όλους τις πραγματικές τους προθέσεις και πως αντιλαμβάνονται τα πράγματα. Χαρακτηριστικό το παράδειγμα εκπροσώπου τους, που εργάστηκε πρόσφατα στο ΜΘ ως επίκουρος και ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ τους μηχανοδηγούς που εργάζονται εκεί, πραγματοποιώντας στην απόλυτη σχεδόν πλειοψηφία  υπηρεσίες εμπορικών και επιβατικών τρένων. Η διαφορά είναι ότι, όσα απο τα μέλη της ΣυνΕξέλιξης εργάστηκαν με το ίδιο καθεστώς στο ΜΘ, εργάστηκαν όπως όλοι (μανούβρες κτλπ) και επ ουδενί δεν ζήτησαν "προνομιακή μεταχείριση" καθώς ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ τους συναδέλφους στο ΜΘ. Όταν πιστεύεις στην δικαιοσύνη, δεν εμφανίζεσαι σε μηχανοστάσιο που δουλεύεις ως επίκουρος, ως "αποικιοκράτης". Ζητάς να έχεις την ίδια αντιμετώπιση με όλο το προσωπικό, σέβεσαι την έδρα. ΟΛΟΙ στο ΜΘ καταλαβαίνουν σε τι αναφερόμαστε. Το θέμα αυτό απέδειξε πολλά σε πολλούς στην Βόρεια Ελλάδα.
  • Και φυσικά η  ανευθυνότητα της Νέας Έλξης, με την μη συμμετοχή του εκπροσώπου τους στην συζήτηση για την νέα ΣΣΕ επειδή δεν παρίσταται σε αυτήν το 3ο Σωματείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ! Επειδή για την ακρίβεια αποχωρεί το 3ο Σωματείο, αποχωρεί και ο εκπρόσωπος τους απο την συζήτηση στις τελευταίες 2 συναντήσεις
  • Δηλαδή η ΠΕΠΕ τι πρέπει να κάνει, να δέσει στην καρέκλα τους εκπροσώπους ενός Σωματείου που αποχωρούν;  Κατά τα λοιπά για την Νέα Έλξη πρώτος είναι ο μηχανοδηγός. ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ πλέον στον κλάδο μας. Αν δεν θέλει η Νέα Έλξη να παρευρεθεί στις διαπραγματεύσεις μπορεί να ανακοινώσει ότι αποχωρεί και να κληθεί άλλος συνάδελφος μας στην θέση τους στην διαπραγματευτική ομάδα. 
  • Και φυσικά η καραμέλα για τον κομματικό συνδικαλισμό του Σωματείου μας. ΜΟΝΟ οι εκπρόσωποι της Νέας Έλξης βλέπουν αυτήν την διάσταση. Και συνεχώς αναπαράγουν το ίδιο τροπάρι, λες και τους πιστεύει κανείς. Το Σωματείο των μηχανοδηγών είναι αυτόνομο απο το 2015 και μετά και δεν έχει καμία κομματική επιρροή, όπως είχε μέχρι τότε. Είναι αυτόφωτο και αυτόνομο.
Αν νομίζουν οι εκπρόσωποι της Νέας Έλξης ότι με αυτήν την τακτική και αυτές τις μεθόδους   θα πείσουν κάποιον, να τους πληροφορήσουμε ότι έτσι  η παράταξη τους διασπάστηκε 3 φορές τα τελευταία 5 χρόνια, για να βρεθεί στην σημερινή δεινή μειοψηφική θέση.  
Επιτέλους ας αναλογιστούν την θέση τους στο συνδικάτο αλλά και ότι πλέον εργάζονται σε ιδιωτική εταιρεία και τα ρουσφέτια ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ.
Και φυσικά οφείλουν να ζητήσουν -δημόσια- συγνώμη απο τους συναδέλφους στον προγραμματισμό εργασίας και την Διεύθυνση Ασφάλειας, για τις προσβολές  στα social media. 


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

ΥΓ Το νέο ψέμα αφορά συνδικαλιστή που ταχα θα πληρωθεί αναπαύσεις εν μέσω καραντίνας . Λάσπη στον ανεμιστήρα από συκοφάντες εξουσιομανείς. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου