Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 5 Μαρτίου 2021

Γιατί το τρένο δεν πάει στην Πάτρα απο το 2010 και απαξιώνεται ο σιδηρόδρομος σε αυτήν την χώρα;

 20 εκ Ευρώ επιδότηση στα ΚΤΕΛ απο την Κυβέρνηση Μητσοτάκη, μόλις 4 εκ Ευρώ στον σιδηρόδρομο, την ώρα που τα ΚΤΕΛ έχουν θέσει σε αναστολή σύμβαση εργασίας μεγάλο μέρος του προσωπικού τους. Πραγματικό πάρτι για το οδικό λόμπι που διαχρονικά στηρίζουν οι δυνάμεις της συντήρησης στην χώρα μας. Αν μάλιστα αναρωτιέστε γιατί σταμάτησαν τα έργα για την σιδηροδρομική σύνδεση της Πάτρας  και
η 3η σε πληθυσμό πόλη της Ελλάδας δεν έχει σιδηροδρομική σύνδεση με την Πρωτεύουσα ιδού μια ένδειξη.....

Ο στόλος του ΚΤΕΛ Πάτρας είναι ο μεγαλύτερος στην χώρα (πίνακας με τις ενισχύσεις που λαμβάνει κάθε ΚΤΕΛ). 

Τα σκέφτηκε όλα αυτά η λαοφιλής Κυβέρνηση μας  και μονολόγησε, "και τι α κανς; α κάειτς α μαλώεις;

Και άφησε τα ΚΤΕΛ στην ησυχία τους στην Πάτρα και τους κατοίκους της αγκαλιά με τα μακέτα της σιδηροδρομικής σύνδεσης. 

Αυτά είναι τα συμφέροντα σε αυτήν την χώρα, εδώ και δεκαετίες.

Κάτι πήγε να αλλάξει το 2015-2019,αλλά....

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου