Το χθεσινό ατύχημα -ήταν το δεύτερο- έκρουσε τον κώδωνα ότι η επισκευή & συντήρηση της γραμμής πρέπει να επισπευστεί άμεσα (από χτες) !!!
Δυστυχώς τα έργα για την αναβάθμιση της γραμμής που καρκινοβατούσαν 3,5 χρόνια δεν έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα δηλαδή την πλήρη ανάταξή της φτάνοντας στην επιχειρησιακή ετοιμότητα που ήταν πριν το 2011 όπου σταμάτησαν τα δρομολόγια προς Πύργο. Πολλά δεν έγιναν σωστά στην περίφημη αυτή εργολαβία. Από την ανάταξη της γραμμής, τις κεντρικές ισόπεδες διαβάσεις στις οποίες αντί να τοποθετηθούν ελαστικοί τάπητες από καουτσούκ ασφαλτοστρώθηκαν, τις χαμηλότερες αποβάθρες από το ύψος του συρμού που παρεμποδίζουν την επιβίβαση/αποβίβαση των ΑΜΕΑ έως και το ζήτημα της περίφραξης η οποία έπρεπε να είναι σε αρμονία με τον αστικό ιστό και το περιβάλλον. Τελικά το έργο προχώρησε με σκοπό να τελειώσει ανεξαρτήτως αποτελέσματος.
Είναι σαφές ότι χωρίς διατηρήσιμα ωριαία δρομολόγια η υπηρεσία δε θα μπορέσει να κερδίσει πάγια την εμπιστοσύνη του κοινού.
Οι Φίλοι του Προαστιακού Σιδηροδρόμου επισημαίνουμε πάλι την αντίφαση, υπογραμμίζουμε την ανάγκη να μη χαθεί το κεκτημένο προόδου που έχει επιτευχθεί για το Νότιο κλάδο του προαστιακού και καλούμε την Περιφέρεια και τον ΟΣΕ να διαθέσουν ένα επαρκές κονδύλι επισκευής και συντήρησης αποκλειστικά και μόνο για να καταστεί η γραμμή αξιόπιστη.
Τα μέσα σταθερής τροχιάς είναι θεμέλιο των βιώσιμων αστικών συγκοινωνιών.
Του φτάνουν λιγότερα από τα κονδύλια της οδοποιίας αλλά όχι τόσο πολύ λιγότερα.
Πληροφορίες για δημ/φους: Βασ. Γκλαβάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου