Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2021

Ομολογία ότι ο ιός μεταδίδεται στα ΜΜΜ…μετά από ένα χρόνο

Για πρώτη φορά από την έξαρση της πανδημίας στην χώρα μας, το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών ομολογεί ότι «η χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους διάδοσης του κορωνοϊού».


Πρόκειται για (εκπρόθεσμη) τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών στο νομοσχέδιο «Η Ελλάδα σε κίνηση: Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα – Μικροκινητικότητα – Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».



Στο άρθρο 1, σημειώνεται ότι «εφόσον εξακολουθεί να υφίσταται κίνδυνος διάδοσης του κορωνοϊού Covid19 και πάντως όχι πέραν της 30ή 9 2021, οι δημόσιες επιχειρήσεις που εδρεύουν στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη και παρέχουν συγκοινωνιακό έργο, δύνανται κατά παρέκκλιση κάθε σχετικής διάταξης της εθνικής νομοθεσίας περί δημοσίων συμβάσεων, να προβαίνουν στην ανάθεση συμβάσεων με προσφυγή στη διαδικασία του άρθρου 269 του ν. 4412/2016 (Α/ 147) με διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση, με σκοπό την προμήθεια συσκευών διασφάλισης της συνεχούς απολύμανσης του εσωτερικού ατμοσφαιρικού αέρα των πάσης φύσεων μέσων εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου, με δυνατότητα μεταφοράς επιβατών κατά τη λειτουργία των συσκευών, καθώς και συσκευών απολύμανσης στην περίοδο εκτός δρομολογίων των εσωτερικών επιφανειών των μέσων αυτών»

Στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται το «πρόβλημα» το οποίο λύνεται με την προμήθεια συσκευών διασφάλισης της συνεχούς απολύμανσης. Δηλαδή ο σοβαρός κίνδυνος διάδοσης του κορωνοϊού.

1 σχόλιο:

  1. Τώρα που θέλουν να δώσουν με απευθείας ανάθεση το έργο (μάλλον κάποιος δικός τους θα κάνει τη σχετική προμήθεια), κολλάει στα ΜΜΜ. Πριν δεν κόλλαγε, ο ιός έχει επιλεκτική κολλητικότητα! Αφού τα έκαναν θάλασσα και με το διαγωνισμό για τα Leasing λεωφορεία της ΟΣΥ και παραίτησαν τον Γεν. Γραμματέα για να σωθεί ο Υπουργός με το βαρύγδουπο όνομα, αφού έφεραν τα ΚΤΕΛ στις γραμμές του ΟΑΣΑ υπολογίζοντας τα περσινά χειμερινά δρομολόγια και δεν έχουν δυνατότητα άμεσης αύξησης των δρομολογίων που παραχωρήθηκαν (το τι γίνεται στα λεωφορεία Αχαρνών-Ασπροπύργου όταν σχολάνε οι βάρδιες δεν περιγράφεται), αφού φτάσαμε στα 2000-2500 κρούσματα και στους +500 διασωληνωμένους ασθενείς, τώρα θυμήθηκαν να πάρουν συσκευές συνεχούς απολύμανσης! Μπράβο, σε ποια πλατεία να στήσουμε τους ανδριάντες τους; Στης Νέας Σμύρνης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή