Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 30 Μαρτίου 2021

Νέα παράταση για το ETCS - 16 μήνες και...βλέπουμε. ΠΕΙΤΕ την ΑΛΗΘΕΙΑ!

Νέα παράταση-16 μηνών- για την ολοκλήρωση των έργων στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη έδωσε η ΕΡΓΟΣΕ στις 22 Ιανουαρίου 2021  καθώς προέκυψε ανάγκη και ...
για νέες εργασίες.

Μαζί με την νέα 16 μηνη παράταση, δόθηκε και μια νέα σύμβαση,  η υπογραφή της οποίας εγκρίθηκε και ο προϋπολογισμός της ανέρχεται στο ποσό των 13.320.240 ευρώ.

Με λίγα λόγια το Etcs που θα ολοκληρωνόταν τον Σεπτέμβριο του 2020 πάει για τον Σεπτέμβριο του 2022 (και έχει ο Θεός)...

Τα τελευταία 2 χρόνια  έχουν κυριολεκτικά χαθεί για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο καθώς ΤΙΠΟΤΑ δεν έχει γίνει παρά τις εξαγγελίες που ακόμα κάθε εβδομάδα. 

Απο το τρένο που θα πήγαινε στο Ναύπλιο την 25η Μαρτίου του 2021 και ακόμα δεν έχει προκηρυχτεί ο διαγωνισμός για τον ανάδοχο  για την επαναλειτουργία της γραμμής, μέχρι την κλειστή γραμμή μεταξύ Δράμας- Αλεξανδρούπολης εδώ και 1 χρόνο,  τα τρένα μόνο Δευτέρα -Παρασκευή στον Έβρο και πόσα άλλα.

Χορτάσαμε εξαγγελίες 20 μήνες τώρα, ενώ 5 χρόνια (2015-2019) οι σιδηροδρομικοί είχαμε κουραστεί να εγκαινιάζουμε έργα που βάλτωναν για δεκαετίες. 

Εντωμεταξύ η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών που έψαχνε την ...σκόνη στο Καλίδρομο, δεν έχει βγάλει άχνα για τις καθυστερήσεις στα έργα, ενώ ενδεικτικό του ρόλου της είναι ότι ενώ γνωρίζει ότι η ηλεκτροκίνηση είναι εκτός μεταξύ Αθήνας- Οινόης εδώ και 40 μέρες, άφηνε υπονοούμενα για το γιατί δεν κατέβηκε το ETR 470 στην Αθήνα όπως είχε προγραμματιστεί απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα πλαίσια των εορτασμών για τα 200 χρόνια απο την Ελληνική Επανάσταση.

Φήμες αναφέρουν μάλιστα ότι ο κατά τα λοιπά συμπαθής Πρόεδρος της Ομοσπονδίας μας, όταν "επιθεωρούσε" περιμετρικά το βέλος στην Οινόη έψαχνε  να βρεί απο που.... βάζει το τρένο πετρέλαιο.

Όταν του είπαν ότι το τρένο κινείται με ηλεκτροκίνηση, αναρωτιόταν πως θα κατέβει στην Αθήνα. 

Και μετά έβγαλε ανακοίνωση. Φταίει ...το τρένο. Έπρεπε να έχει και δεξαμενή πετρελαίου!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Υ.Γ. Τα ψέμματα έχουν πάντα κοντά ποδάρια και ο κόσμος και βλέπει και κρίνει & κυρίως ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου