Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021

Προαστιακός Πάτρας: Επισημάνσεις, διορθώσεις αλλά και αύξηση στο χρόνο του δρομολογίου πριν την έναρξη.

 Μπορεί το δοκιμαστικό δρομολόγιο του προαστιακού Πάτρα – Κ. Αχαΐα να ολοκληρώθηκε την προηγούμενη Πέμπτη μέσα σε 27 λεπτά, ωστόσο, φαίνεται πως ακόμη υπάρχουν προβλήματα που πρέπει να λυθούν προτού μπει σε λειτουργία η γραμμή, ενώ εκτιμάται ότι ο τελικός χρόνος
με τις στάσεις θα ξεπεράσει τα 34 λεπτά.


Αντιόπη Σχοινά-  liberal.gr


Προβλήματα τα οποία σύμφωνα με πληροφορίες του Liberal έχουν καταγραφεί και αποτυπωθεί σε γραπτή επικοινωνία μεταξύ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ και αφορούν σε σπασμένες περιφράξεις, καμπυλότητες της γραμμής που περιορίζουν την ταχύτητα του συρμού, βλάστηση που περιορίζει ορατότητα αλλά και κίνηση, ενώ υπάρχουν ακόμη και κλαδιά που χτυπούν τους καθρέφτες του συρμού.

Συμπερασματικά δε, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε σχετική επιστολή αναφέρει ότι επιθυμεί να καθιερώσει το δρομολόγιο μέχρι Κάτω Αχαΐα, αλλά διατηρεί σοβαρές επιφυλάξεις κατά πόσον είναι επιτεύξιμοι και διατηρήσιμοι οι χρόνοι με τον ανωτέρω σχεδιασμό, καθώς και πόσο άμεσα μπορούν να γίνουν οι επεμβάσεις στην υποδομή - επιδομή της γραμμής και, κατά συνέπεια, μπορεί να αποδειχθεί εκ των υστέρων, ότι θα βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να αναθεωρήσει, μετά την έναρξή του, τη δυνατότητα εκτέλεσης του δρομολογίου.

Πιο συγκεκριμένα, σε σχετική επιστολή καταγράφονται δέκα (10) σημεία προσοχής και άμεσης παρέμβασης για τη λειτουργία της γραμμής όπου, εκτός των προαναφερόμενων στην περίπτωση της βλάστησης, η γραμμή είναι γεμάτη με πυκνή βλάστηση τόσο ανάμεσα στις ράγες, όσο και εκτός και δημιουργείται ολίσθηση, ενώ κλαδιά δένδρων δεξιά και αριστερά χτυπούν τους καθρέπτες του συρμού και ακουμπούν και στις αντιστάσεις πέδης στην οροφή του συρμού, με άμεσο κίνδυνο πυρκαγιάς τους θερινούς μήνες.

Παράλληλα, σε κανένα σημείο της χάραξης από Αγ. Ανδρέα έως Κάτω Αχαΐα δεν υπάρχει σταθερή συσκευή λίπανσης της γραμμής, ενώ σε αρκετές καμπύλες παρατηρούνται ανομοιομορφίες στα σημεία ένωσης των σιδηροδρομικών γραμμών και σε πολλά σημεία της γραμμής υπάρχουν έντονες στρεβλώσεις.

Τα παραπάνω θέματα όπως τονίζεται άμεσης παρέμβασης διότι θα οδηγήσουν σε πρόωρη φθορά τους τροχούς των συρμών.

Επιπρόσθετα τονίζεται ότι πρέπει ο μηχανικός της γραμμής να τοποθετήσει πινακίδες με τις ταχύτητες και σημειώνεται ότι η στάση στα Βραχνέικα δεν έχει στέγαστρο.

Σχετικά με το συρμό δοκιμής, σημειώνεται επίσης ότι το τρένο που χρησιμοποιήθηκε για τη δοκιμή αυτή, είχε τροχούς τορναρισμένους, καινούργιες αερόσουστες και αμορτισέρ. Ήταν σε άριστη τεχνική κατάσταση.

Σχετικά με τον δρομολογιακό πίνακα, η εκτίμηση με αυξημένη κίνηση είναι ότι δεν επαρκούν οι χρόνοι στάσεων και επομένως ο χρόνοι αναμονής στο τέρμα Κάτω Αχαΐα και Άγιο Ανδρέα θα μηδενιστούν.

Επίσης, η αρχική εκτίμηση είναι πως τα 27 λεπτά συνολικά για την εκτέλεση του συγκεκριμένου δρομολογίου Άγιος Ανδρέας – Κάτω Αχαΐα με τις πραγματικές συνθήκες και μετά τη δοκιμή, δεν είναι αρκετά, καθώς σε 5 στάσεις (Αλισσός -Τσουκαλέικα - Μιντιλόγλι - Παραλία και Ανθείας), ο χρόνος αναμονής του συρμού για την επιβίβαση-αποβίβαση των επιβατών είναι σχεδόν μηδενικός.

Σε αυτές τις στάσεις πρέπει να δοθεί τουλάχιστον 1min, με την αναμενόμενη αυξημένη επιβατική κίνηση όταν καθιερωθούν τα νέα δρομολόγια και ειδικά το καλοκαίρι.

Για τους λόγους αυτούς, το δρομολόγιο δείχνει να χρειάζεται ακόμη 7’.

Η γραμμή πρέπει να εξετασθεί προσεκτικά και να επισκευασθεί όπου απαιτείται, ενώ πρέπει να γίνει γενικότερη εξέτασή της και εκτεταμένη συντήρησή της και αν και όπου κριθεί ανακατασκευή της, με το σκεπτικό της αύξησης στο μέλλον, αφενός του αριθμού των δρομολογίων και αφετέρου της καταπόνησης της γραμμής, λόγω αύξησης ταχυτήτων και φορτίων.


liberal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου