Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021

Συμπληρώθηκε το Δ.Σ. της Ρ.Α.Σ.

Με τη θετική γνώμη των βουλευτών της ΝΔ και χωρίς καμία αρνητική ψήφο από τα κόμματα της αντιπολίτευσης, τα οποία δήλωσαν «παρών», εγκρίθηκε από την Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, ο διορισμός της
Θεοδώρας Παπαμιχαήλ και του Νικολάου Τσονάκα, στη θέση τακτικού και αναπληρωματικού μέλους, αντίστοιχα, στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων.

Οι εκπρόσωποι των κομμάτων της αντιπολίτευσης διευκρίνισαν ότι η ψήφος τους προς τους δύο προτεινόμενους από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, δεν έχει προσωπικό χαρακτήρα αλλά σχετίζεται με την διαφωνία τους στη πολιτική που θα κληθούν να υλοποιήσουν.

Ο παριστάμενος υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Κεφαλογιάννης υπογράμμισε ότι «πρώτο μέλημα της κυβέρνησης είναι μέσα στο 2021, που είναι έτος σιδηροδρόμων, να προχωρήσει στη ψήφιση του 4ου σιδηροδρομικού πακέτου που αφορά στην ενίσχυση του ρυθμιστικού ρόλου της Ανεξάρτητης Ρυθμιστικής Αρχής, την ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού και του εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών υποδομών. «Για εμάς είναι καθοριστικός ο ρόλος του σιδηροδρόμου στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Στηρίζουμε το μεγάλο έργο που θα συνδέει το λιμάνι του Πειραιά με το Βελιγράδι μέσω Θεσσαλονίκης, όπως και τη σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με άνοιγμα διαδρόμου προς τα Βαλκάνια», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Κεφαλογιάννης και συμπλήρωσε: «Με την υιοθέτηση του 4ου σιδηροδρομικού πακέτου, θα προχωρήσουμε στην ενίσχυση και στον εκσυγχρονισμό του ελληνικού σιδηροδρόμου, ο οποίος έχει να δώσει πολλά τα επόμενα χρόνια ενώ όπου ζητηθεί από την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, της οποίας η συμβολή είναι πολύ σημαντική στην υλοποίηση του σχεδίου ανάπτυξης, θα έχει τη συνδρομή μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου