Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2021

Ανακοίνωση ΔΑΚΕ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

 
Απαραίτητη η παρέμβαση του Διευθύνοντος Συμβούλου για τις αυθαίρετες αποφάσεις των στελεχών του!


Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Μόνο ως «Περίεργη» μπορεί να χαρακτηριστεί η απόφαση των στελεχών

της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να πολλαπλασιάσει τα απαιτούμενα κριτήρια όσων καταθέτουν αίτηση για τη στελέχωση των θέσεων του ΚΔΚ από προσωπικό της έλξης…

Τα άπταιστα Αγγλικά και η άριστη γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών, ειδικά

για όσους προσληφθήκαν πριν από τριάντα εφτά (37) χρόνια μπήκαν σίγουρα επίτηδες…

Και λέμε επίτηδες, γιατί είναι ηλίου φαεινότερο ότι με αυτά τα κριτήρια αυτομάτως αποκλείεται σχεδόν το σύνολο των παλαιών μηχανοδηγών…

Αυτομάτως, δημιουργούνται, δύο (2) λογικά ερωτήματα που θα πρέπει η διοίκηση να διερευνήσει και να απαντηθούν.


1ο ερώτημα: Σήμερα για τις δύο (2) θέσεις στον ΚΔΚ απαιτούνται τα προσόντα

της σχετικής προκήρυξης.

Γιατί άραγε στις τοποθετήσεις που έγιναν πριν λίγους μόλις μήνες δεν απαιτούνταν τα ίδια προσόντα και τι άλλαξε ώστε για τις ίδιες θέσεις και την ίδια μορφή εργασίας τώρα να απαιτούνται αγγλικά, υπολογιστές, για τις θέσεις του ΚΔΚ, όταν αυτά δεν κρίθηκαν τότε απαραίτητα; Γιατί άραγε;


2ο ερώτημα: Είναι δυνατόν ενώ η εταιρεία, σου εμπιστεύεται να μηχανοδηγείς συρμούς εκατομμυρίων ευρώ, συρμούς με πάνω από 500 επιβάτες έχοντας εμπειρία σχεδόν 40 χρόνων στην έλξη για θέσεις διαχείρισης στο ΚΔΚ να θεωρεί ότι δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν;


Και μιας και μιλάμε για εμπειρία σχεδόν τεσσάρων (4 ) δεκαετιών δεν είναι υποτιμητικό ως προϋπόθεση να μπαίνει όριο ηλικίας στην εκπαίδευση του Βέλους και να αποκλείονται και από εκεί οι παλιοί μηχανοδηγοί;


Να θυμίσουμε ότι οι παλιοί μηχανοδηγοί είναι αυτοί που εκπαίδευσαν όλες τις νεότερες σειρές, είναι αυτοί που πραγματοποίησαν τις δοκιμές για το δρομολόγιο Αθήνα -Θεσσαλονίκη σε χρόνους κάτω από 4 ώρες και 15 λεπτά και μάλιστα στην παλιά γραμμή, είναι αυτοί που έκαναν όλες τις δυναμικές δοκιμές για όλο το τροχαίο υλικό που κυκλοφορεί και κινεί τον σιδηρόδρομο σήμερα.


Είναι δυνατόν να υπάρχει και εκεί αποκλεισμός;

Όσον αφορά το μηνιαίο προγραμματισμό εργασίας, θα θέλαμε να ενημερώσουμε τη Διοίκηση ότι απλά δεν υπάρχει ούτε προγραμματισμός ούτε μηνιαίος.

Η έκδοση, του πλέον 10ήμερου ή 15ήμερου προγράμματος, μάλλον είναι «λίθοι και πλίνθοι, ξύλα και κέραμοι ατάκτως ερριμμένα» παρά σωστό πρόγραμμα εργασίας.

Καμιά ευελιξία και κανένας σεβασμός από τον υπεύθυνο προγραμματισμού για τους παλιούς μηχανοδηγούς, που μερικοί από αυτούς έχουν πλέον προβλήματα υγείας που αφορούν και τους νεότερους.

Είναι τουλάχιστον προβληματική η επικοινωνία μαζί του, καθώς σηκώνει τηλέφωνο μόνο σε αρεστούς ή μόνο όταν ο ίδιος έρχεται σε αδιέξοδο από τα απανωτά λάθη του στο πρόγραμμα.

Η δυσαρέσκεια των συναδέλφων είναι μεγάλη καθώς επικρατεί ακραία ανισοκατανομή, τόσο οικονομική όσο και ποιοτική.

Άλλοι, ξεχρεώνουν τα παλιά ρεπό επί μήνες με αποτέλεσμα να υφίστανται μεγάλη οικονομική ζημιά την ώρα που οι κολλητοί καλούνται από ρεπό για να δουλέψουν…


ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ να ελέγξει τα στελέχη της και να επαναφέρει κανόνες δικαίου και ισονομίας στην εργασία καθώς είναι αδιανόητες οι οικονομικές διαφορές εκατοντάδων ευρώ μεταξύ των εργαζομένων, εξαιτίας αργιών, εμπορικών, νυχτερινών και διανυκτερεύσεων που ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΕΜΟΝΤΑΙ ΙΣΟΤΙΜΑ.

Είναι προφανές ότι ο υπεύθυνος προγραμματισμού εργασίας, τοποθετήθηκε σε αυτή τη θέση για όλους τους μηχανοδηγούς και όχι για μερικούς.

Εμείς δεν είμαστε ούτε κουτάκια ούτε στήλες και αυτό η Διοίκηση οφείλει να το λάβει σοβαρά υπόψιν της…

Αλήθεια, στη μητρική εταιρεία πώς εργάζονται οι μηχανοδηγοί;

Μήπως τελικά είναι καλύτερα να εργαστούμε όπως εργάζονται εκεί τόσο οι παλιοί όσο και οι νέοι συνάδελφοι;;;

Επειδή όμως πάνω στα τρένα εργάζονται εκτός από τους μηχανοδηγούς και οι συνάδελφοι της κίνησης, οφείλουμε να πούμε ότι το τελευταίο διάστημα διαπιστώσαμε ότι δημιουργήθηκαν άσκοπες εντάσεις και διενέξεις οι οποίες αφορούσαν το ποιος κάθεται που.

Καλό θα ήταν λοιπόν, η αρμόδια διεύθυνση να διευθετήσει το θέμα διότι κάποιοι κάνοντας χρήση βαθμού ή και παλαιότητας παρεκτρέπονται και παρουσιάζουν μία εντελώς αντισυναδελφική συμπεριφορά που δεν πρόκειται να ανεχθούμε για κανέναν συνάδελφο.

Κλείνοντας τονίζουμε ότι στην covid εποχή που διανύουμε και με τα τόσα κρούσματα ανάμεσα στους συναδέλφους όλων των ειδικοτήτων, είναι αδιανόητο να μην γίνονται μαζικά προληπτικά τεστ σε όλο το προσωπικό και η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να επαφίεται μόνο στη θετική κίνηση της κυβέρνησης με τα δύο (2) δωρεάν τεστ το μήνα για κάθε εργαζόμενο.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς.

Το Δ.Σ Δ.Α.Κ.Ε ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου