Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021

Επιστολή CER προς τους υπουργούς Μεταφορών της ΕΕ για τις προτεραιότητες του σιδηρόδρομου στη μετά Covid εποχή

Μια “ανάσα” πριν από την συνάντηση των υπουργών Μεταφορών της ΕΕ, η Κοινότητα Ευρωπαϊκών Εταιρειών Σιδηροδρόμων και Υποδομών (CER), σε επιστολή της, παραθέτει τις προτεραιότητες του κλάδου.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη- www.metaforespress.gr


Οι υπουργοί Μεταφορών θα συναντηθούν στις 30 Μαρτίου, όπου θα θέσουν επί τάπητος την πολιτική που θα μπορούσε να οδηγήσει σε συμπεράσματα το Συμβούλιο της ΕΕ σχετικά με τον σιδηρόδρομο.

Στις 29 Μαρτίου, η DG MOVE της Ευρωπαϊκής Επιτροπής από κοινού με την πορτογαλική Προεδρία του Συμβουλίου θα πραγματοποιήσει μια μεγάλη εκδήλωση για την έναρξη του “Ευρωπαϊκού Έτους Σιδηροδρόμων”.


Αυτό θα σημάνει την αρχή των συζητήσεων μεταξύ των Υπουργών Μεταφορών της ΕΕ την επόμενη μέρα, όπου θα εξεταστούν οι τρόποι προώθησης της ανάπτυξης του σιδηρόδρομου στην Ευρώπη.


Οι συστάσεις που θα προκύψουν μπορούν να εξελιχθούν σε συμπεράσματα σχετικά με τον σιδηρόδρομο, τα οποία το Συμβούλιο θα εγκρίνει στη συνέχεια κατά τη σύνοδό του στις 3 Ιουνίου 2021.


Οι προτάσεις για την ανάπτυξη του σιδηρόδρομου

Για να συμμετάσχει στη συζήτηση, η CER έστειλε επιστολή στις 24 Μαρτίου, υπογεγραμμένη από τον πρόεδρό της, Andreas Matthä και τον εκτελεστικό διευθυντή της, Alberto Mazzola, στην οποία περιγράφονται οι κατά προτεραιότητα ανάγκες των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων.

Ειδικότερα:

-Οι σιδηρόδρομοι πρέπει να είναι σε θέση να πραγματοποιούν τις απαραίτητες βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επενδύσεις προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους της απανθρακοποίησης που καθορίζονται στην Πράσινη Συμφωνία.

-Η υποστήριξη της ΕΕ πρέπει να διασφαλιστεί κατά τη διάρκεια και μετά την κρίση του COVID-19, μέσω ενός προσωρινού πλαισίου κρατικών ενισχύσεων ή ενός ειδικού συστήματος που πρέπει να προσαρμοστεί στο σιδηροδρομικό πλαίσιο και να διαρκέσει όσο χρειάζεται.

-Τα σιδηροδρομικά έργα πρέπει επίσης να θεωρηθούν ως φυσικός προορισμός για το πακέτο ανάκτησης NextGenEU.

-Η δίκαιη και διαφανής τιμολόγηση είναι ο καλύτερος τρόπος για την απανθρακοποίηση των μεταφορών στην Ευρώπη.

-Η αύξηση χωρητικότητας της φυσικής και ψηφιακής υποδομής παραμένει προϋπόθεση για να επιτρέψει στον σιδηροδρομικό να προσελκύσει περισσότερους επιβάτες και εμπορεύματα.

-Είναι θεμελιώδες για την προώθηση της καινοτομίας μέσω της ψηφιοποίησης σιδηροδρομικών λειτουργιών και υπηρεσιών, όπως η ανάπτυξη ERTMS, οι αυτοματοποιημένες λειτουργίες, η ψηφιακή αυτόματη ζεύξη και οι “έξυπνες” λύσεις έκδοσης εισιτηρίων.

-Πρέπει να καταβληθούν περαιτέρω προσπάθειες για την αύξηση της ελκυστικότητας των θέσεων εργασίας στον σιδηρόδρομο, ιδίως προς τις γυναίκες και τις νεότερες γενιές.

Όπως επισημαίνει ο Mazzola, «Η CER ευχαριστεί τη DG MOVE και την πορτογαλική Προεδρία για τη διοργάνωση της εκδήλωσης για το Έτος Σιδηροδρόμων στις 29 Μαρτίου και ευχόμαστε στους Υπουργούς της ΕΕ μια πρώτη γόνιμη ανταλλαγή απόψεων την επόμενη μέρα.

Ο CER εκτιμά τον εξαιρετικό διάλογο με την Πορτογαλική Προεδρία και είμαστε πεπεισμένοι ότι ο ενθουσιασμός που θα δείξει στους σιδηροδρόμους ο υπουργός Nuno Santos θα μοιραστεί από τους συναδέλφους του.

Ο κλάδος χρειάζεται το Συμβούλιο να λάβει ισχυρή θέση υπέρ των σιδηροδρόμων και ελπίζει να εγκριθεί ένα φιλόδοξο κείμενο τον Ιούνιο».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου