Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 7 Μαρτίου 2021

Οι προτάσεις της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την Οργάνωση της Διοίκησης Πληρωμάτων

 
Στην συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με θέμα το νέο οργανόγραμμα στην διοίκηση πληρωμάτων, το σωματείο μας κατέθεσε γραπτώς, και συζητήθηκαν στην διάρκεια των συνομιλιών, τα ακόλουθα 


Πλήρης καταγραφή και συγκεκριμενοποίηση όλων των θέσεων εργασίας είτε πρόκειται για Προϊσταμένους είτε για το υπόλοιπο προσωπικό.

 Ζητάμε πριν απ'όλα τον καθορισμό των βαθμών του Προσωπικού Κίνησης και ελέγχου αμαξοστοιχιών μαζί με τα καθήκοντα τους (Βαθμολόγιο – Καθηκοντολόγιο)

Εκπαιδευτές Συνοδών

Α) Προϊστάμενος στους εκπαιδευτές συνοδών (TUTOR)

Β) 10 εκπαιδευτές συνοδών (TUTOR)

Γ) Αίτημα μας είναι να υπάρχει Προϊστάμενος στους εκπαιδευτές (TUTOR) με επίδομα ευθύνης καθώς και επίδομα για τους υπόλοιπους που θα πλαισιώνουν τις υπόλοιπες θέσεις του τμήματος

Υποπροιστάμενος επικεφαλής της γραμματειακής υποστήριξης της Διοίκησης πληρωμάτων

 Για την στελέχωση των Σ.Σ. ζητάμε την στελέχωση τους ως εξής:

Σ.Σ.Αθηνων: Στελέχωση με 5 άτομα προσωπικό

Σ.Σ.Λάρισας: Στέλέχωση με 2 άτομα προσωπικό

Σ.Σ.Θεσσαλονίκης: Στελέχωση με 3 άτομα προσωπικό


Για όλες τις θέσεις προκύπτει επίδομα ευθύνης     

Για την έδρα του Α.Ι.Ρέντη  1 θέση Προϊσταμένου με 4 θέσεις γραμματειακής υποστήριξης. Όλοι θα προέρχονται από το προσωπικό κίνησης και ελέγχου αμαξ/χιών

Για την έδρα της Θεσσαλονίκης 1 θέση προϊσταμένου με 3 θέσεις γραμματειακής υποστήριξης. Όλοι θα προέρχονται από το προσωπικό κίνησης και ελέγχου αμαξ/χιών

Τα κλιμάκια με μεγαλύτερο από 10 άτομα προσωπικό θα θεωρούνται έδρες με ότι αυτό συνεπάγετε για θέση ευθύνης και γραμματειακή υποστήριξη

        Τα κλιμάκια θα στελεχώνονται με 1 άτομο γραμματειακή υποστήριξη το οποίο θα λαμβάνει ολόκληρο το επικίνδυνο και ανθυγιεινό επίδομα


Προϊστάμενος οδικών μέσων όπως ισχύει έως σήμερα

Ορισμός της Πάτρας ως έδρα, με την δημιουργία θέσης Προϊσταμένου.


Σημείωση:Η Πάτρα στελεχώνετε με 17 οδηγούς λεωφορείων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου