Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021

Στάλθηκε η πρόταση για την Οργανωτική Δομή σε έλξη-κίνηση (Διεύθυνση Πληρωμάτων)

 Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέστειλε χτες την πρόταση για την νέα οργανωτική δομή (Διεύθυνση Πληρωμάτων). Πολλά ερωτηματικά για τις θέσεις καθώς 

στην πρόταση υπάρχουν 2 Μηχανοστάσια με επικεφαλής και βάρδιες 24ωρης λειτουργίας (ΜΑΙ-ΜΘ) και κλιμάκια σε Αλεξανδρούπολη, Λάρισα, Βόλο, Λιανοκλάδι, Κιάτο, Διακοπτό, Πάτρα, Πύργο. 

Η Οργανωτική Δομή αφορά μόνο την Διεύθυνση Πληρωμάτων (όχι δηλ το τμήμα κυκλοφορίας ή το τμήμα προγραμματισμού εργασίας που έχουν μεταφερθεί σε άλλη Διεύθυνση).

Αύριο η συνάντηση για την συζήτηση του θέματος.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


1 σχόλιο:

  1. Χωρίς κλιμάκια Στρυμώνος/Δράμας και Αμυνταίου/Φλωρίνης δεν προμηνύεται κάτι καλό για τις γραμμές Μακεδονίας-Θράκης. Το βάρος δείχνει να έχει πέσει στον Άξονα και τα υπόλοιπα θεωρούνται αναγκαίο κακό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή