Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέστειλε χτες την πρόταση για την νέα οργανωτική δομή (Διεύθυνση Πληρωμάτων). Πολλά ερωτηματικά για τις θέσεις καθώς
στην πρόταση υπάρχουν 2 Μηχανοστάσια με επικεφαλής και βάρδιες 24ωρης λειτουργίας (ΜΑΙ-ΜΘ) και κλιμάκια σε Αλεξανδρούπολη, Λάρισα, Βόλο, Λιανοκλάδι, Κιάτο, Διακοπτό, Πάτρα, Πύργο.
Η Οργανωτική Δομή αφορά μόνο την Διεύθυνση Πληρωμάτων (όχι δηλ το τμήμα κυκλοφορίας ή το τμήμα προγραμματισμού εργασίας που έχουν μεταφερθεί σε άλλη Διεύθυνση).
Αύριο η συνάντηση για την συζήτηση του θέματος.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Χωρίς κλιμάκια Στρυμώνος/Δράμας και Αμυνταίου/Φλωρίνης δεν προμηνύεται κάτι καλό για τις γραμμές Μακεδονίας-Θράκης. Το βάρος δείχνει να έχει πέσει στον Άξονα και τα υπόλοιπα θεωρούνται αναγκαίο κακό;
ΑπάντησηΔιαγραφή