Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Να γιατί τον λέμε γραφικό..... Πλήρης επιβεβαίωση για το στέκι της έλξης


 Πολλές φορές οι σιδηροδρομικοί αναρωτιούνται γιατί αποκαλούμε τον γραφικό εκπρόσωπο της ΑΣΚΕ και του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών ,γραφικό..Την απάντηση έδωσε σήμερα ο ίδιος, αφού στον πίνακα που ανήρτησε στο μηχανοστάσιο το εκολαπτόμενο αστέρι
του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,ο βαστάζος της ΠΑΣΚ εδώ και 3 χρόνια,ο γραφικός του εκπρόσωπος φαίνεται ότι μηχανοδηγός με 307 ημέρες εργασίας, έλαβε και 111 αναπαύσεις για το 2017!!!!

Δηλαδή για το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών και όσους το εκπροσωπούν έχουμε μπεί σε μια νέα φάση χωροχρόνου όπου για μηχανοδηγούς ο χρόνος έχει 418,415.414 και άλλες τόσες μέρες (δείτε τον πίνακα).
Ποιες θεωρίες ότι ο χρόνος έχει 365 ημέρες. Ο χρόνος για το ΠΑΜΕ και τον γραφικό του εκπρόσωπο έχει κολήσει στις 418 ημερολογιακές μέρες. Αφού το είπε ο Κουτσούμπας έτσι θα είναι!

Βέβαια τα πραγματικά στοιχεία έχουν αναρτηθεί στο ΜΑΙ ονομαστικά απο την +ΣυνΕξέλιξη εδώ και 3 εβδομάδες και οι μηχανοδηγοί έχουν βγάλει τα συμπεράσματα τους. 
Διαφάνεια μετά απο πολλά χρόνια στο Κεντρικό μηχανοστάσιο και σεβασμός στην αρχαιότητα!
Οι τσαπατσοδουλειές του γραφικού εκπροσώπου της ΑΣΚΕ, είναι δείγμα και της προχειροδουλειάς που τον διακρίνει και της προσωπικής του ανικανότητας. Επαναλαμβάνουμε ότι δεν είναι τυχαίο ότι στο ΜΑΙ, η ΑΣΚΕ το 2015 "δεν βρήκε τον ψήφο της"
Εμείς συνιστούμε στην ΔΙΚΑΜ να τσεκάρει αν ο χρόνος έχει 418 μέρες τελικά.
Γιατί έτσι όπως το πάει το ΠΑΜΕ μπορεί και να έχει  και να μην το έχουμε καταλάβει οι σιδηροδρομικοί!!!!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Υ.Γ. Και αυτός ο συνδικαλιστής, ο γραφικός θέλει μετά να μας πείσει ότι μπορεί να εκπροσωπήσει μηχανοδηγούς. Για να κουνάει τον ανεμιστήρα της λάσπης μια χαρά τον έχουν.
Υ.Γ. 2 Γραφικέ μην το κατεβάσεις απο τον πίνακα. Θα σου δώσουμε βραβείο μαθηματικών!!!! Μάλιστα έχουμε κρατήσει στο αρχείο μας και τα συμπεράσματα σου.Μαθηματικά Ακαδημίας.
Υ.Γ. 3 Που τα μαθαίνει όλα τα παρασκήνια , ο γραφικός της ΑΣΚΕ ; Εκεί που μετράει τον χρόνο και αυτός βγάζει ότι έχει 418 εργάσιμες ;;;
Υ.Γ. 4 Αληθεύει  ή όχι , ότι ο γραφικός κρίθηκε ως άξιος -όπως ο ίδιος περήφανα απάντησε σε ερώτηση που δέχτηκε- για  Προιστάμενος μηχανοδηγών απο εξωτερική εταιρεία που συνεργαζόταν το 2004 η Προαστιακός ΑΕ
Τότε ο εξωτερικός συνεργάτης είχε προσληφθεί γιατί  κάποιοι "επιδίωκαν να υπάρχει ο εξωτερικός συνεργάτης για τους δικούς τους λόγους;" όπως αναφέρει για την επιλογή των εκπαιδευτών απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Μήπως τότε ήταν καλά (ΠΑΣΟΚ και χαθκαμε Γιώργη) και τώρα που ανακαλύψαμε τον κομμουνισμό είναι όλα στραβά; 

Υ.Γ.5  Η ΑΣΚΕ θα κατέβει αυτόνομη ή θα κρυφτεί πίσω απο ΠΑΣΚ ; 

3 σχόλια:

  1. Τελικα οι δυο βδομαδες αναμονης το αξιζαν.Το εγκεφαλικο προτσες ολοκληρωθηκε και φανερωσε την αληθεια.Φαινεται οτι για τον συντροφο δεν ειναι θεμιτη η αμοιβαια αλλαγη βαρδιων των εργαζομενων(Των αλλων δηλαδη γιατι ο ιδιος αλλαζει προκειμενου να μην δουλεψει πρωι)που στην ουσια διευκολυνει την καθημερινοτητα τους.Εγινε σκονη το εργοδοτικοσυνδικαλιστικο αφηγημα υπο το βαρος της μιας αληθειας.Ετσι στο αψε σβησε.Και την θεση του πηρε ενα εργοδοτικοσυνδικαλιστικο αιτημα. Απο τα κατω ομως ε.Να παρεμβει η δικαμ για την αυτοδιαθεση των μηχανοδηγων....Σπεκουλα καραμπινατη.Α δεν το συζητω.Θα ερθει η δικαμ και θα σου πει τι θετε κυριε κι αλλαζετε?πρεπει να εχετε ολοι το ιδιο εξοφλητικο.Κανουν σουμα στο τελος οι μπακαλογατοι και τα βρισκουν αλλιωτικα.
    Εργοδοτικο?Ειστε αντικομμουνιστης κυριε.

    Αντρεας Πατερουλης του Κωστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν διαιρέσεις την πρώτη γραμμή,με την τρίτη και την αντιστοιχίσεις με την πέμπτη,καταλαβαίνεις ότι αυτός που έχει δουλέψει 307 μέρες και στην διπλανή στήλη γραφει 118 ρεπό, έχει τελικά πάρει αυτά που αναφέρονται στην τελευταία στήλη.Αν τώρα το ψάξεις παραπάνω μπορεί και να βρείς λαγούς στην 6η γραμμή,αν την διαιρέσεις με την 7ή!!
    Η ΑΣΚΕ ζητάει απο την...ΔΙΚΑΜ να παρέμβει στο ΜΑΙ,για να πεί τι άραγε. Αυτά που είδαν όλοι οι μηχανοδηγοί και βλέπουν κάθε μήνα στον πίνακα!
    ΝΕΜΕΣΙΣ είναι να εκπροσωπεί την ΑΣΚΕ αυτός ο τύπος που δεν παραδέχεται ότι έκανε λάθος ακόμη και στο copy-paste,NEMΕΣΙΣ είναι να κατέβει η ΑΣΚΕ με την ΠΑΣΚ στις εκλογές της ΠΕΠΕ και να αποδειχτεί ότι 30 χρόνια τώρα,ήταν η ΟΥΡΙΤΣΑ της!
    ΝΕΜΕΣΙΣ είναι ότι όλος ο σιδηρόδρομος,τον λέει γραφικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή