Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

MAZIKH συμμετοχή των μηχανοδηγών στις έκτακτες γενικές συνελεύσεις! Τι συζητήθηκε!

Οι Κυβερνήσεις και οι Διοικήσεις έρχονται και παρέρχονται, οι μηχανοδηγοί πρέπει να είναι αυτοί που θα καθορίζουν τις εξελίξεις στον σιδηρόδρομο! 
57 μηχανοδηγοί και βοηθοί έδωσαν το παρών στην συνέλευση στο ΜΑΙ σε μια συγκέντρωση που θύμισε άλλες εποχές από πλευράς συμμετοχής.Ο Πρόεδρος του Σωματείου έκανε λόγο για
πλήρη δικαίωση όσων εισηγήθηκαν να γίνουν οι συνελεύσεις με στάσεις εργασίας. Η συμμετοχή των μηχανοδηγών στις Γενικές Συνελεύσεις ήταν μοναδική τόνισε, απο την Αλεξανδρούπολη μέχρι την Πάτρα και σε όλα τα μηχανοστάσια!

Στις κρίσιμες στιγμές - και έτσι θα γίνεται απο εδώ και πέρα- τις αποφάσεις θα παίρνουν οι μηχανοδηγοί μέσω συνελεύσεων.
Οι εποχές που πλειοψηφίες αποφάσιζαν πίσω απο κλειστά γραφεία ανήκουν στο παρελθόν γιατί αυτό απαιτεί η σημερινή εποχή και τα μεγάλα προβλήματα του κλάδου.Προβλήματα που ξεκινούν απο την έλλειψη προσωπικού καθώς πλέον η ΠΕΠΕ αριθμεί 280 μέλη,όταν το 2009 αριθμούσε 550 και πλέον!

Στο επίμαχο κομμάτι της σχέσης ΠΟΣ -ΠΕΠΕ τονίστηκε ότι η πρόταση που κατέθεσε η +ΣυνΕξέλιξη στην Αλεξανδρούπολη, δεν άλλαξε ποτέ και ψηφίστηκε ομόφωνα σε όλα τα μηχανοστάσια γιατί αυτό προτάσει η κοινή λογική. Και γιατί ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης κατάλαβαν απο την ψηφοφορία στην Αλεξανδρούπολη ότι θα κατέγραφαν μια ιστορική ήττα σε συνελεύσεις με μαζική συμμετοχή.Προτίμησαν να κάνουν λόγο για αλλαγή της θέσης μας όταν γνωρίζουν πολύ καλά και τι είπαμε και τι υποστηρίζουμε.
Ότι δηλαδή οι μηχανοδηγοί ψηφίζουν για να  ξεκινήσουν κινητοποιήσεις στα εμπορικά τρένα με αιτήματα τις προσλήψεις και την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και αν η Ομοσπονδία δεν σοβαρευτεί και το Σωματείο κληθεί στην διαπραγμάτευση, θα προσέλθει σε αυτήν.
Αυτό αποφάσισαν ΟΜΟΦΩΝΑ οι συνελεύσεις.
Η μεταφορά των φορτίων και οι εμπορικές συμφωνίες δεν κινδυνεύουν απο τους μετανάστες στην Ειδομένη ,αλλά απο την τεράστια έλλειψη μηχανοδηγών.Το σημερινό πρόβλημα θα λυθεί κάποια στιγμή,αφού η μεταφορά των τρένων για την Cosco γίνεται μέσω Βουλγαρίας, αυτό που είναι δισεπίλυτος γρίφος είναι η έλλειψη 240 μηχανοδηγών η οποία θα τινάξει την οποιαδήποτε προοπτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον αέρα.Δυστυχώς η λογική που καλλιέργησε συστηματικά συγκεκριμένο πρόσωπο στην έλξη τα τελευταία 20 χρόνια και ήθελε τον μηχανοδηγό, "άλογο που θέλει μόνο νερό και σανό" για να δουλεύει ασταμάτητα έφτασε τα πράγματα εδώ.

Εμείς είμαστε συνδικαλιστές και για αυτό προτείνουμε κινητοποιήσεις εκεί που θα υπάρξει το μικρότερο πρόβλημα για την κοινωνία και το μεγαλύτερο για την Κυβέρνηση και την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , είπε ο συνάδελφος Γενιδούνιας,απαντώντας σε όσους ζητούσαν κινητοποιήσεις στα επιβατικά τρένα εν μέσω κρίσης και εορτών.
Αναφορικά με το Οργανόγραμμα τόνισε πως η +ΣυνΕξέλιξη εγγυήθηκε σε όλα τα μηχανοστάσια ότι οι θέσεις ευθύνης θα αφορούν μηχανοδηγούς και πως ο προγραμματισμός εργασίας θα παραμείνει στα τοπικά μηχανοστάσια. (και όπως διαπιστώσαν όλοι οι μηχανοδηγοί,αυτό με την σημερινή εισήγηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε πράξη). Το μεγάλο στοίχημα για την έλξη δεν είναι η δημιουργία των νέων θέσεων στο Οργανόγραμμα, αλλά η επιτυχής τους πλήρωση απο μηχανοδηγούς που θα πρέπει να ανταποκριθούν το επόμενο διάστημα σε νέες τεράστιες προκλήσεις (διαλειτουργικότητα κτλπ). Εμείς κάνουμε αυτό που είπαμε. Ανοίγουμε τον δρόμο και οι μηχανοδηγοί θα πρέπει να μας αποδείξουν ότι μπορούν.
Για τα κυκλώματα εργασίας ειπώθηκε  ότι οι μηχανοδηγοί με την ψήφο τους το περασμένο καλοκαίρι εξουσιοδότησαν την +ΣυνΕξέλιξη και αυτή  έστειλε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τις μελέτες πανεπιστημίων και Άγγλων,Γάλλων,Πορτογάλων που έγιναν με την ανοχή των Τουρλή- Συρόπουλου πίσω απο κλειστές πόρτες και χωρίς την συμμετοχή μας.Αυτοί που δέχτηκαν να γίνουν αυτοί οι σχεδιασμοί σήμερα ζητάνε απο εμάς να μάθουμε πόσο στοίχισαν (!!!), είπε ο Πρόεδρος του Σωματείου.Ας ρωτήσουν για να μάθουν τον συνομιλητή κ κολλητό τους τα τελευταία χρόνια,τον μεγάλο εχθρό της έλξης που εδώ και 5 μήνες είναι στην σύνταξη,είπε.

Για το θέμα της ενότητας στον κλάδο,απο τους εκπροσώπους της +ΣυνΕξέλιξης  είπώθηκε ότι η μόνη πρόταση που κατέθεσαν ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ τους τελευταίους 5 μήνες έγινε στην συνέλευση της Αλεξανδρούπολης και αφορούσε το να υπάρξει ομοφωνία για να γίνει Διευθυντής ΔΙΚΑΜ ο συνδικαλιστής της ΠΑΣΚ Ναθαναηλίδης Θόδωρας.
Δεν υπάρχει πρόβλημα στα πρόσωπα , αλλά πως είναι δυνατό να μιλάνε για ενότητα και να ζητούν να ομονοήσουμε σε τέτοιες προτάσεις όταν τον περασμένο Μάη δεν μπορέσαμε να συγκροτήσουμε ομόφωνα Προεδρείο στο Σωματείο ; Προκαλεί έκπληξη ότι οι επί 30 χρόνια συνδικαλιστές στον κλάδο δεν κατάφεραν να πετύχουν ποτέ το αυτοδιοίκητο και ζητάνε τώρα απο εμάς τους μικρούς και τρελούς να κάνουμε όσα δεν καταφέρανε οι ίδιοι. Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι οι συνδικαλιστές της ΠΑΣΚ και της ΔΑΚΕ ανέκαθεν υμνούσαν τους εκάστοτε Διευθυντές και ουσιαστικά ποτέ δεν απαίτησαν το αυτοδιοίκητο;
Ορισμένοι θα πρέπει επιτέλους να αποδεχτούν το αποτέλεσμα των εκλογών και να αφήσουν τα μεγάλα εγώ τους έξω απο την πόρτα της ΠΕΠΕ κατέληγαν στις τοποθετήσεις τους οι εκπρόσωποι της +ΣυνΕξέλιξης.

Για το θέμα των συμμαχιών ενόψει ιδιωτικοποίησης, αναφέρθηκε απο τον συνάδελφο Γενιδούνια ότι με πρωτοβουλία της ΠΕΠΕ (και του ιδίου ) έγινε η επαφή της ΠΟΣ με τα λιμάνια. Βρεθήκαμε με συναδέλφους απο τα λιμάνια στο Βερολίνο και σκεφτήκαμε να κάνουμε αυτό που δεν έκανε εδώ και χρόνια η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας. Και το κάναμε πράξη στην Θεσσαλονίκη, όταν βρεθήκαμε με τον Πρόεδρο των εργαζομένων στον ΟΛΘ και μετά μεταβήκαμε σε συνεδρίαση της ΠΟΣ για να προχωρήσει επιτέλους η συνεννόηση. H ΠΕΠΕ ήταν αυτή που έκανε πράξη την συμμαχία και η Ομοσπονδία σύρθηκε σε αυτήν απο εμάς. Το ίδιο συνέβη και με την αναθέρμανση της συμμαχίας με τους όμορους κλάδους στην σταθερή τροχιά,όπου και καταθέσαμε κοινό υπόμνημα για το ασφαλιστικό. 
Συμμαχία που είχε παγώσει απο το 2012 με ευθύνη των Τουρλή-Θεοδωρόπουλου- Συρόπουλου που αρκούνται να συνομιλούν με το εγχώριο σιδηροδρομικό γίγνεσθαι και δεν έχουν κανένα όραμα και καμία επαφή με συνδικάτα έξω απο τον μικρόκοσμο του ΟΣΕ.

Για το θέμα της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας που καίει τους μηχανοδηγούς τονίστηκε ότι αναγκαστικά οδηγηθήκαμε  σε Έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις  γιατί η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας παίζει χοντρά παιχνίδια,ιδιαίτερα κομματικά, στην πλάτη των σιδηροδρομικών.
Δεν είναι δυνατόν η Κυβέρνηση να εμπαίζει την ΠΟΣ εδώ και 9 μήνες (όπως υποστήριζαν ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ) και να μην έχει γίνει καμία κινητοποίηση μέχρι σήμερα! Μένουν λιγότερες απο 45 μέρες για την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών και η Ομοσπονδία ακόμα περιορίζεται στην...ανταλλαγή επιστολών. Κάποιος έπρεπε να κάνει την αρχή και επειδή ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης θα καταψήφιζαν κινητοποιήσεις στο Διοικητικό Συμβούλιο (όπως έκαναν τον Ιούνιο φέτος) απευθυνθήκαμε στον κόσμο για να λάβουμε τις απαραίτητες αποφάσεις.
Τα αιτήματα μας είναι  γνωστά. Καμία μείωση στους μισθούς των μηχανοδηγών (που το 2012 εντάχθηκαν στο ενιαίο μισθολόγιο με ευθύνη των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης),ενώ αντίθετα  θα πρέπει στην ΣΣΕ να συμπεριληφθεί το επίδομα ευθύνης και να πληρωθεί κανονικά στο προσωπικό. Τόνισε επίσης ότι η πρόταση των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης για την αποζημίωση απολύσεων ΘΑ καταψηφιστεί απο το ΣτΑ που θα πραγματοποιηθεί στις 17 και 18 Δεκεμβρίου στην Αθήνα.Έτσι θα πάρουν και το μήνυμα όσοι ψηφίζουν στην Ομοσπονδία προτάσεις που αφορούν τον κλάδο χωρίς να ρωτούν για αυτές το Σωματείο.

Κλείνοντας ο Πρόεδρος του Σωματείου ανέφερε ότι απο πέρυσι το καλοκαίρι ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης υπονομεύουν,υποθάλπτουν και συστηματικά προσπαθούν να απαξιώσουν την λειτουργία του Σωματείου.
Δεν μπορούν να αποδεχτούν ότι οι μηχανοδηγοί δεν τους θέλουν και θέλουν να αποτύχουμε για να ικανοποιηθεί το μεγάλο εγώ τους, ανέφερε.
Για αυτό και συνεχώς βάζουν την Ομοσπονδία να παρεμβαίνει στα εσωτερικά μας. 
Πως είναι δυνατόν Τουρλής,Θεοδωρόπουλος,Ναθαναηλίδης να ψηφίζουν θέματα στο ΔΣ της Ομοσπονδίας και να μην ενημερώνουν καθόλου το Σωματείο;
Είναι προφανές ότι ενώ βλέπουν ότι οι μηχανοδηγοί επιθυμούν άλλη τακτική, οι ίδιοι ορμώμενοι απο το μεγάλο τους ΕΓΩ συνεχίζουν να κάνουν τα ίδια.
Όποτε τέθηκε θέμα για διαβούλευση στην ΠΕΠΕ, άμεσα ενημερώθηκαν όλες οι παρατάξεις ειπώθηκε και κανείς δεν διαφώνησε.
Όποτε όμως οι Τουρλής-Θεοδωρόπουλος- Ναθαναηλίδης έχουν θέμα για τους μηχανοδηγούς στην Ομοσπονδία δεν ενημερώνουν κανένα.
Το βαθύ συνδικαλιστικό κατεστημένο στην έλξη ,αυτό που απαξίωσε τον κλάδο αφήνοντας  τον με 290 μηχανοδηγούς το καλοκαίρι του 2015 είναι εδώ και προσπαθεί να κρατηθεί ζωντανό.
Οπότε για εμάς είναι μονόδρομος.
Όταν οι συνδικαλιστές του χτες βάζουν εμπόδια στον κλάδο της έλξης, εμείς θα πηγαίνουμε στους μηχανοδηγούς σε Συνελεύσεις. Το συνδικαλιστικό κατεστημένο αποτελεί στην έλξη παρελθόν.
Γιατί η επιτυχία της ΠΕΠΕ, θα είναι επιτυχία  των μηχανοδηγών είπε κλείνοντας και ζητώντας την συμμετοχή όλων στις δράσεις του Σωματείου.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου