Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποπειράθηκε εν κρυπτό να συνεδριάσει το βράδυ της Τρίτης στις 22/12 ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ σε δώμα του Δήμου Αθηναίων.
Η πρόσκληση δεν ήταν του Προεδρεύοντα (μετά την παραίτηση του κ. Ζηλιασκόπουλου) αλλά είχε την υπογραφή
φέρελπη εκπροσώπου του ΤΑΙΠΕΔ , που απεδείχθει Βασιλικότερος του Βασιλέως.
Οι διαδικασίες, η προχειρότητα, η βιασύνη για την υπερψήφιση των διεταιρικών συμβάσεων, της συντήρησης και ενοικίασης του τροχαίου υλικού, οδηγούν και διαμορφώνουν αυτόματα πολλαπλά ερωτηματικά στο ελληνικό λαό και σε όλους τους σιδηροδρομικούς. Για τις μεθόδους που τα ίδια πρόσωπα συνεχίζουν να διαχειρίζονται εδώ και χρόνια ακόμα και μέχρι τώρα το δημόσιο χρήμα και την περιουσία του ελληνικού λαού. Οι οποίοι προφανώς συνεχίζουν απτόητοι παρά την ανατροπή του πολιτικού σκηνικού τον Γενάρη και τον Σεπτέμβρη του 2015 να παραμένουν στις θέσεις τους προφασιζόμενοι ότι δεν έχει αλλάξει τίποτε στην πολιτική ζωή της χώρας.
Η Οργάνωση Σιδηροδρομικών του ΣΥΡΙΖΑ:
Θα υπερασπιστεί το δημόσιο συμφέρον. Θα αντιπαλέψει όλες τις προσπάθειες ξεπουλήματος των σιδηροδρομικών εταιρειών με γνώμονα τον Ενιαίο ( με λογιστικό διαχωρισμό) Κοινωνικό και ανταποδοτικό Σιδηρόδρομο όπως ισχύει και στην υπόλοιπη Ευρώπη προς όφελος του συνόλου και μοχλό ανάπτυξης της οικονομίας και της κοινωνίας.
Η Κυβέρνηση ,το Υπουργείο Υποδομών – Μεταφορών και το ΤΑΙΠΕΔ οφείλουν και πρέπει να πάρουν σαφή και καθαρή θέση με μέτρα και πράξεις για αυτές τις άθλια υποκινούμενες διαδικασίες που σκοπό είχαν να ρίξουν νερό στο μύλο της όξυνσης και συνέβησαν το βράδυ της 22/12/2015 στο ΓΚΑΖΙ.
ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
"Οι οποίοι προφανώς συνεχίζουν απτόητοι παρά την ανατροπή του πολιτικού σκηνικού τον Γενάρη και τον Σεπτέμβρη του 2015 "
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας δουλεύουν; Τι ανετράπη τότε και δεν το μάθαμε; Μήπως άλλαξαν οι Διοικήσεις; Μήπως καταργήθηκε το ΤΑΙΠΕΔ; Μήπως σταμάτησε η διαδικασία εκποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ; Μήπως επανήλθαν οι μεταταγμένοι; Μήπως επαναλειτούργησε το δίκτυο Πελοποννήσου; Μήπως επανήλθαν τα κομμένα τραίνα στη Βόρεια Ελλάδα; Μήπως επανακυκλοφόρησαν οι κλινάμαξες και τα κλινοθέσια; Μήπως έπαψε η εφαρμογή των πολιτικών Χατζηδάκη-Ρέππα;