Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Απίστευτο! ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης υπονομεύουν τα συμφέροντα του κλάδου έλξης

Τραγικότερος όλων,ο Νώντας Θεοδωρόπουλος, ο οποίος απέκρυψε χτες την τελική πρόταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το Οργανόγραμμα,παρά το ότι ρωτήθηκε για αυτήν στην συνέλευση του ΜΑΙ.
Το στέκι της έλξης αποκαλύπτει με ΠΕΙΣΤΗΡΙΑ τον ρόλο των  συνδικαλιστών
εκείνων  που έβαλαν σήμερα  πάνω απο το συμφέρον του κλάδου, το προσωπικό και κομματικό τους συμφέρον.

 Διαβάστε την τελική πρόταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία πλησιάζει τα όσα δεσμεύτηκε η παράταξη της +ΣυνΕξέλιξης στις συνελεύσεις και την οποία απέρριψε χτες στο Προεδρείο της Ομοσπονδίας ο Νώντας Θεοδωρόπουλος για ανεξήγητους λόγους!
Ομοσπονδία η οποία αυτογελοιοποιείται καθημερινά,αφού δεν έκανε καμία διαβούλευση όταν άλλαξε το Οργανόγραμμα στην ΕΕΣΣΤΥ και στον ΟΣΕ (και προστέθηκαν ή άλλαξαν θέσεις)αλλά σήμερα έβαλε τα στήθη της μπροστά για να αναμειχθεί για άλλη μια φορά με αισχρό τρόπο (και με την σύμφωνη γνώμη μηχανοδηγών που πρόσκεινται στην ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ)στα εσωτερικά της έλξης.

Αποδεικνύεται λοιπόν ότι ο διαχρονικός καυγάς των συνδικαλιστών του χτες (ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ) δεν ήταν παρά ένα παραμυθάκι για να κρατά στον λήθαργο τους μηχανοδηγούς.
Μοναδικός τους σκοπός ήταν να αποπροσανατολίζουν τους μηχανοδηγούς για να παίζουν τα κομματικά παιχνιδάκια. 
Διαβάστε την εισήγηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυση της ΔΙΚΑΜ και δείτε τις διορθώσεις που απέρριψαν ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης. 
Σημειώνουμε ότι  το κείμενο είχε σταλεί στην ΠΟΣ απο την 1η Δεκεμβρίου και ΑΠΟΚΡΥΦΤΗΚΕ απο το Σωματείο των Μηχανοδηγών!
Ομοσπονδία που φρόντισε να καλέσει  στην διαβούλευση τον ....παρατηρητή Τερζόγλου (που χαρακτήριζε κηφήνες τους μηχανοδηγούς) και ...ξέχασε να καλέσει τον εκπρόσωπο εργαζομένων !

Η διορθωμένη εισήγηση (με κόκκινο οι διορθώσεις που έγιναν στο κείμενο την 1η Δεκεμβρίου).


ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:

Α) Την τροποποίηση της Οργανωτικής Εγκυκλίου 01/2012, όπως αυτή έχει τροποποιηθεί με την Οργανωτική Εγκύκλιο 01/2013 ως εξής:

-  Προσθήκη Υπηρεσίας Μελετών – Προγραμματισμού & Διαλειτουργικότητας που θα υπάγεται στην Διεύθυνση Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών


- Η προαναφερθείσα Υπηρεσία θα αποτελείται από τα τμήματα:

α) Μελετών & Εκδόσεων με αρμοδιότητες: μελέτες αλλαγών στον τρόπο εκμετάλλευσης, μελέτες και σχεδιασμός νέων δρομολογιακών απαιτήσεων, εκπόνηση νέων κυκλώματα υπηρεσιών, έκδοση υποστηρικτικών εγχειριδίων μηχανοδηγών

β) Προγραμματισμού Υπηρεσιών με αρμοδιότητες:μεσοπρόθεσμος και μακροπρόθεσμος πανελλαδικός προγραμματισμός προσωπικού(ο βραχυπρόθεσμος προγραμματισμός και διαχείριση του προσωπικού παραμένει στα τμήματα που ήταν αρμοδία μέχρι και σήμερα), εξαγωγή στατιστικών διαχειρίσης προσωπικού και σύνταξη αναφορών επί αυτών

γ) Κανονισμών και Διαλειτουργικότητας με αρμοδιότητες: τήρηση βιβλιοθήκης κανονισμών και συναφών εγγράφων, παρακολούθηση κοινοτικής νομοθεσίας (ΤΠΔ), διεπαφή με ΡΑΣ, συντονισμόςποιότητας της Διεύθυνσης, εκπροσώπηση σε επιτροπές ΥΠΟΜΕΔΙ και τυχόν επιτροπές αναθεώρησης κανονισμών ή κοινοποιούμενων εθνικών κανόνων ασφάλειας, συμμετοχή σε ομάδες εργασίας του ERA


Β) Η στελέχωση της προαναφερθείσας Υπηρεσίας και των Τμημάτων που την απαρτίζουν προτείνεται να είναι ως εξής: 

-Προϊστάμενος Υπηρεσίας: ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΕ5/ΤΕ4 (και από τον Κλάδο  Μηχανοδηγών εφόσον διαθέτει τα προσόντα)
-Τμήμα Μελετών & Εκδόσεων: Προϊστάμενος τμήματος ΠΕ5/ΠΕ4/ΤΕ4 (και από τον Κλάδο  Μηχανοδηγών εφόσον διαθέτει τα προσόντα)και ένας ακόμη υπάλληλος
-Τμήμα Προγραμματισμού Υπηρεσιών: Προϊστάμενος τμήματος ΠΕ5/ΠΕ4/ΤΕ4 (και από τον Κλάδο  Μηχανοδηγών εφόσον διαθέτει τα προσόντα)και ένας ακόμη υπάλληλος
- Κανονισμών & Διαλειτουργικότητας: Προϊστάμενος τμήματος ΠΕ5/ΠΕ4/ΤΕ4 (και από τον Κλάδο Μηχανοδηγών εφόσον διαθέτει τα προσόντα) και ένας ακόμη υπάλληλος

Εμείς ρωτάμε τον Νώντα Θεοδωρόπουλο μέλος του Προεδρείου της ΠΟΣ. 

Με ποιο δικαίωμα καταψήφισε αυτήν την πρόταση.
Μπορεί ο ίδιος να είναι μηχανοστασιάρχης 12 χρόνια αλλά δεν έχει δικαίωμα να στερεί 4 νέες θέσεις ευθύνης απο τον κλάδο έλξης.

Νοιώθουμε απογοητευμένοι απο ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης,γιατί όπως πληροφορηθήκαμε μόλις είδαν τις διορθώσεις στο κείμενο επέμειναν στην θέση τους ότι δεν πρέπει να υπάρξει καμία αλλαγή στο Οργανόγραμμα.

Φυσικά, η διαβούλευση ολοκληρώθηκε και ελπίζουμε η τελική πρόταση της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να έχει όλα τα στοιχεία που απαιτεί ο κλάδος μας.
Χρειάζεται να γίνει κάποια διόρθωση ακόμα στα προσόντα για να είναι ακόμα ποιο ξεκάθαρο ότι οι θέσεις αφορούν την έλξη. Σύμφωνα με τα όσα ορίζει το προηγούμενο προσοντολόγιο.
Ευτυχώς υπάρχουν και αυτοί που φροντίζουν για τον κλάδο και για όχι για τα μικροκομματικά συμφέροντα και είμαστε σίγουροι ότι θα γίνουν όσα πρέπει.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

1 σχόλιο:

  1. Έλα ρε κάνει τέτοια πράγματα ο Θεοδωρόπουλος;
    Τι φοβάται.Μήπως χάσει την μαρμίτα της διαχείρισης 3 μηχανοστασίων,που έχει αναλάβει προφορικά;
    Απορώ πως τα προλαβαίνει όλα.Να είναι επαγγελματίας συνδικαλιστής στην ΠΟΣ και να διοικεί και 3 μηχανοστάσια.
    Για όλα ο Νώντας. Και το παίζει και παρθένα στις συνελεύσεις.Χαβαλέ υπέρ της ενότητας ενώ το μόνο που κοιτάζει είναι η πάρτη του διαχρονικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή