Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Προς δημοπράτηση εντός του 2016 η ηλεκτροκίνηση Βόλου - Λάρισας

Αλλά και Παλαιοφάρσαλου - Καλαμπάκας
Η Διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ ανακοίνωσε χθες επτά μεγάλα έργα που προγραμματίζεται να δημοπρατηθούν μέσα στο 2016 μεταξύ των οποίων και δύο έργα σηματοδότησης / τηλεδιοίκησης μεταξύ των οποίων η σηματοδότηση - τηλεδιοίκηση, ETCS L1 και ηλεκτροκίνηση της υφιστάμενης μονής
σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα - Βόλος, διάρκειας 30 μηνών.
Σημειώνεται ότι ήδη η πρώτη φάση της ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Βόλου - Λάρισας έχει ξεκινήσει με το έργο να περιλαμβάνει γενική επισκευή του κύριου άξονα της γραμμής λόγο μεγάλης φθοράς, αντικατάσταση στρωτήρων, αντικατάσταση σιδηροτροχιών, εκβάθυνση της γραμμής στο Χ.Σ. 1+290, συντήρηση όλων των αλλαγών και δεύτερων γραμμών των σταθμών, εξασφάλιση της γραμμής με πασσάλους σε όλο το μήκος καθώς και κατασκευή υπόστεγου στέγασης των παλαιών ατμομηχανών στο Σ.Σ. Βόλου, καθώς επίσης και τριών Ι.Δ. με υπερύψωση για να επιτευχθεί το αναγκαίο περιτύπωμα της ηλεκτροκίνησης.

Η αναβάθμιση σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ θα συμβάλλει στη μείωση χρόνου διαδρομής, στη τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, ενώ παράλληλα θα ανοίξει το δρόμο για νέες εμπορευματικές συμφωνίες.

Παράλληλα θα προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία στα καύσιμα δεδομένου ότι το κόστος ηλεκτροκίνησης μειώνεται περίπου στο 1/5 της κίνησης με πετρέλαιο.

«Με την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων ο σιδηρόδρομος θα πρέπει να αποτελέσει τον κορμό Εθνικής στρατηγικής συνδυασμένων μεταφορών με πολλαπλά οφέλη τόσο για το σιδηρόδρομο όσο και για τη χώρα» σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση με τη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ να επισημαίνει επίσης ότι βασική της προτεραιότητα παραμένει «ο εκσυγχρονισμός του βασικού σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Ειδομένη / Προμαχώνας (ΠΑΘΕ/Π), με δημιουργία ενός σιδηροδρομικού άξονα υψηλών ταχυτήτων και αυξημένης χωρητικότητας, εξοπλισμένου με σύγχρονα συστήματα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτροκίνησης, τα οποία θα ικανοποιούν τις απαιτήσεις της διαλειτουργικότητας των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων». Για τη νέα χρονιά προγραμματίζονται πάντως και εντοπισμένες παρεμβάσεις στο περιφερειακό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Στις ράγες η ηλεκτροκίνηση στη δ. Θεσσαλία

Στα έργα περιλαμβάνεται και η ηλεκτροκίνηση - τηλεδιοίκηση- σηματοδότηση της υφιστάμενης μονής γραμμής Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα διάρκειας 30 μηνών. Πρόκειται για έργο που θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της περιοχής, βηματοδωτώντας την άρση της σιδηροδρομικής απομόνωσης και ταυτόχρονα θα διευκολύνει τη μετακίνηση επιβατικού κοινού και αγαθών στη Δυτική Θεσσαλία.

Πηγή: thessaliatv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου