Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Οι μετανάστες στην Ειδομένη ΔΕΝ απειλούν τον "δρόμο του μεταξιού".Η έλλειψη προσωπικού είναι αυτή που θα τινάξει τις συμφωνίες στον αέρα


Ας γραφτεί επιτέλους και καμιά αλήθεια για το θέμα. Μιας και το οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα των σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) αρνείται να κάνει τα προφανή, το στέκι της έλξης τοποθετείται για το μπαράζ δημοσιευμάτων των τελευταίων 5-6 ημερών που θέλουν να μας πείσουν ότι επειδή η γραμμή έκλεισε για λίγες μέρες,απειλούνται οι συμφωνίες με την Cosco κτλπ. Είναι πραγματικά άξιο απορίας πως τόσο συστηματικά και
συντονισμένα,συγκεκριμένα δημοσιογραφικά συγκροτήματα και portal θυμούνται καθημερινά τον σιδηρόδρομο όταν υπάρχει ένα θέμα δευτερεύουσας σημασίας και όχι για τα πραγματικά προβλήματα. Αν είχαμε καθημερινά και τόσα δημοσιεύματα για τα πραγματικά προβλήματα ίσως είχε βρεθεί και κάποια λύση.

Οι συμφωνίες λοιπόν και η πορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απειλούνται κυρίως απο την έλλειψη προσωπικού σε όλους τους τομείς (μηχανοδηγοί,σταθμάρχες,κλειδούχοι,προσωπικό κίνησης,τεχνίτες κτλπ),απο την διάλυση στην συντήρηση του τροχαίου υλικού που έχει επιφέρει η πολιτική της ιδιωτικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ (έλλειψη ανταλλακτικών, τροχών και προσωπικού), απο την διάλυση στην υποδομή (εδώ και πολλούς μήνες έχουμε μονοδρομήσεις εκατοντάδων χιλιομέτρων κατά μήκος του δικτύου).Το πρόβλημα στην γέφυρα του Γαλλικού δημιουργεί πολλαπλάσια προβλήματα απο τους μετανάστες και αυτό το γνωρίζουν όλοι οι Μακεδόνες σιδηροδρομικοί.
 Οι συμφωνίες λοιπόν απειλούνται απο την πολιτική που εφαρμόζεται στον σιδηρόδρομο εδώ και 20 χρόνια και που και η σημερινή Κυβέρνηση δεν άλλαξε ούτε κατά γραμμή (παρά τις προεκλογικές της δεσμεύσεις).
Ναι υπάρχει το πρόβλημα με τους μετανάστες αυτές τις μέρες, καλά κάνουν όσοι κάνουν και πιέζουν μέσω των δημοσιευμάτων για να το αναδείξουν,αλλά η πίεση πρέπει να φτάνει μέχρι ενός σημείου.Γιατί μετά φαίνεται ξεκάθαρα ότι υπάρχουν και άλλα κίνητρα.
Αναφερόμαστε στα προφανή  πολιτικά κίνητρα για το  θέμα,ένα θέμα που θα πρέπει να λύσει η υποτιθέμενη Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς ξεπερνά κάθε Κυβέρνηση.
Άλλωστε είναι γνωστό ότι τα τρένα απο το Ικόνιο -και όχι μόνο- προωθούνται σε καθημερινή βάση πλέον μέσω Βουλγαρίας (τρια ζεύγη τουλάχιστο).

Το στέκι της έλξης παρακολουθεί καθημερινά τι συμβαίνει στην Ειδομένη.
Δεν πρόκειται όμως να αναπαράγουμε δημοσιεύματα που αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη και τους σιδηροδρομικούς απο τα πραγματικά προβλήματα.
Εκτός, αν όλοι πιστεύουμε ότι αύριο - μεθαύριο που θα ανοίξει η γραμμή , οι 230-240 εναπομείναντες μηχανοδηγοί θα καταφέρουν να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ναι, να λυθεί άμεσα το θέμα με τους μετανάστες,αλλά να θυμόμαστε πάντα ότι άλλα είναι τα πραγματικά προβλήματα που απειλούν να τινάξουν τις όποιες συμφωνίες στον αέρα.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου