Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

Ξέχασε να ρωτήσει για το ...Καλίδρομο ο κ. Χατζηδάκης

Για το Καλίδρομο ξέχασε να ρωτήσει  στην επερώτηση του γύρω απο τα σιδηροδρομικά έργα και τις καθυστερήσεις σε αυτά (Αθήνα - Θεσσαλονίκη) ο κ. Χατζηδάκης. Λησμονώντας ότι ο ίδιος
διετέλεσε Υπουργός Μεταφορών για 2 περιόδους (Κυβέρνηση Καραμανλή και Κυβέρνηση Σαμαρά) και  όφειλε να γνωρίζει την πραγματικότητα που παρέδωσε, προχώρησε σε μια τουλάχιστο άστοχη επερώτηση για καθυστερήσεις σε έργα που τα τελευταία 3 χρόνια τρέχουν με γοργούς ρυθμούς, ενώ  μέχρι πρόσφατα αποτελούσαν μακέτες!  Τα βλέπουμε ΟΛΟΙ οι σιδηροδρομικοί άλλωστε!
Όσον αφορά την τηλεδιοίκηση και την φωτοσήμανση, κάποια στιγμή θα πρέπει να εξηγηθεί  ΓΙΑΤ Ι ενώ τα συστήματα αγοράστηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 2000, μέχρι το 2015 δεν είχαν τεθεί ποτέ σε λειτουργία!
Αναφερόμαστε στο ETCS, στην ηλεκτροκίνηση που έφτασε στην Αθήνα το... Σωτήριο έτος 2017 και σε πόλλα άλλα έργα που ΒΑΛΤΩΝΑΝ για δεκαετίες απαξιώνοντας τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο στην συνείδηση του επιβατικού κοινού.
Αναφορικά με τις αποζημιώσεις προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο τις καθυστερήσεις για τα έργα, θα περιμέναμε να είχε ο πρώην Υπουργός Μεταφορών την ίδια ευαισθησία όταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν αποζημιώνονταν για τις άγονες γραμμές, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί σε ζημιογόνες χρήσεις και υπέρογκα χρέη (περίοδος 2007-2009) που οδήγησαν στον Νόμο 3891 και τελικά επέβαλαν την ιδιωτικοποίηση της. 

Γιατί τα χρέη οδηγούν στην ιδιωτικοποίηση > 

Μιλάμε για τον Υπουργό της Νέας Δημοκρατίας,που δήλωνε το 2007 στην ΕΡΤ για την πώληση της Ολυμπιακής Αεροπορίας αναφερόμενος στα ελλείματα της  

Λοιπόν, τι σημαίνει αυτό που λέω; Σημαίνει ότι εάν δεν είχαμε τα χρέη της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ θα μπορούσαμε να είχαμε χτίσει 2.000 εξαθέσια σχολεία με τρεις βοηθητικές αίθουσες στην Ελλάδα.

Και στην συνέχεια > 

Απλώς, για να καταλαβαίνει ο κόσμος, θα πρέπει να πούμε ότι θα μπορούσαμε με τα ίδια χρήματα να κάνουμε 50 νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα.

10 χρόνια λοιπόν μετά την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής είναι βέβαιο ότι μετά την πώληση της, κάναμε και 50 νοσοκομεία και χτίσαμε και 2000 εξαθέσια σχολεία ενώ επίσης βέβαιο είναι ότι τα εισιτήρια έχουν γίνει πιο φθηνά και οι εργασιακές σχέσεις είναι άριστες στον νέο ιδιοκτήτη της! 

Θυμίζουμε και την δήλωση του κ. Χατζηδάκη μετά την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ 

" Εν πάση περιπτώσει, τόσο η Νέα Δημοκρατία, όσο κι εγώ προσωπικά, που είχα ξεκινήσει τη συγκεκριμένη διαδικασία, είμαστε ικανοποιημένοι διότι με την πώληση στην TRENITALIA, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να ανέβει κατηγορία στην Ευρώπη

Εμείς απορούμε πως ο κ. Χατζηδάκης δεν έκανε επερώτηση για ...το Καλίδρομο!!!! 
Την μεγαλύτερη μακέτα των Βαλκανίων, απο το 1996 που στις αρχές του  2015 το βλέπαμε και λέγαμε δεν θα γίνει ποτέ  και τώρα περνάμε κάθε μέρα απο εκεί και λέμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κάτι προχωράει!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου