Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018

Kαλώς τα παιδιά της ΠΑΣΚ - Σιδηροδρομικών! (SMS)

Μια μέρα μετά την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ όπου η Πανελληνία Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών συνελήφθη κοιμώμενη κυριολεκτικά και εκτέθηκε ανεπανόρθωτα, τα "παδιά -νταήδες" της ΠΑΣΚ Σιδηροδρομικών, βγάζουν ανακοίνωση για να αποπροσανατολίσουν την κουβέντα απο τα ουσιώδη και να θυμίσουν στους σιδηροδρομικούς ότι είναι ικανοί μόνο για τα μικρά. Για φτηνές
ανακοινώσεις,τσάμπα μαγκιάς, που προσπαθούν να περισώσουν το γόητρο του Προέδρου τους (Καλά κάνουν και τον χρεώνονται, θυμίζοντας ότι αποτελούν πλέον παράταξη προσώπων και όχι ιδεών -τoυλάχιστο προοδευτικών και δημοκρατικών),του πλέον αποτυχημένου Προέδρου στην ιστορία της ΠΟΣ.
Kαμία ανακοίνωση ενάντια σε Διοικήσεις, πολιτική ηγεσία, πολιτικούς φορείς απο την ΠΑΣΚ Σιδηροδρομικών. Εκεί ΜΠΟΥΛΗΔΕΣ.
Νταηλίδικες ανακοινώσεις απέναντι σε blοg, εργαζόμενους και συνδικαλιστικούς αντιπάλους μόνο!
Στήριξη του  πλέον αποτυχημένου Πρόεδρου στην ιστορία της ΠΟΣ
Του Προέδρου που παραιτήθηκε απο το βήμα και επανήλθε στην επόμενη συνεδρίαση για να μας πει ότι δεν .... παραιτήθηκε, του Προέδρου που οδήγησε την ΠΟΣ σε ιστορική ήττα απέναντι σε Πρωτοβάθμιο Σωματείο στα όργανα του Υπουργείου Εργασίας , του Προέδρου που διέλυσε την συνοχή της ΠΟΣ για να ικανοποίησε το μικρό εγώ μιας πάλαι ποτέ δημοκρατικής παράταξης, του Προέδρου που νομίζει ότι έχει στα χέρια του ¨είδος εξουσίας" -πόσο μικρός μπορεί να είναι-  επειδή είναι σε θέση ευθύνης σε συνδικάτο, του Προέδρου των 5 ψήφων σε πρόταση του έναντι σε 19 κατά της πρότασης του - ψήφους κατά ακόμα και της ίδιας του της παράταξης-, του Προέδρου τους που ψήφισε με 4 Δακίτες την πρόταση του για να κοινοποιήσει η ΠΟΣ αγωγές σε εκλεγμένο Δημοκρατικά μέλος της επειδή δεν αντέχει την κριτική, του Προέδρου τους που ανέχτηκε την διατύπωση για ΚΟΜΠΙΝΕΣ εντός της ΠΟΣ επειδή έτσι ...τον βολεύει και προκειμένου να προστατέψει αυτούς που χρησιμοποιεί για να διακινούν όσα ο ίδιος δεν τολμά , του Προέδρου τους που δεν έχει τα άντερα  να βγάλει μια ονομαστική ανακοίνωση και βάζει συνταξιούχους να παρακολουθούν τα ΔΣ της ΠΟΣ για να γράψουν αργότερα ανακοινώσεις της ΠΑΣΚ , του Προέδρου τους που ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ να κάνει μόνος του αγωγή εφόσον θίγεται το "οικογενειακό" περιβάλλον του, αλλά ήθελε να την κάνει μέ την σφραγίδα της ΠΟΣ γιατί είναι "Πρόεδρος". Ας βάλει την ιδιότητα και στου κουδούνι του, του απαντάμε.
Του πλέον ΑΝΙΚΑΝΟΥ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥ Προέδρου μιας παράταξης που τολμά να μιλά για πολιτκούς γενίτσαρους, αλλά δεν αυτοπροσδιορίζει τον πολιτικό της χώρο ΓΙΑΤΙ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ για αυτόν!
Ντρέπονται να κατεβαίνουν σαν ΠΑΣΚ στα ψηφοδέλτια στα Σωματεία και ανακαλύπτουν διάφορες ονομασίες για να κρύψουν την ΝΤΡΟΠΗ και την ΕΝΟΧΗ τους για την κατάντια των συνδικάτων και του σιδηροδρόμου. Και αφού ντρέπονται να κατέβουν σαν ΠΑΣΚ και προσπαθούν να καπιλευτούν τον δημοκρατικό χώρο με διάφορες ονομασίες σε ψηφοδέλτια, ενώ έχουν καταντήσει στην ουσία υπηρέτες  και συνοδοιπόροι της δεξιάς, αργότερα βγάζουν ανακοινώσεις με αυτήν την ονομασία (ΠΑΣΚ).
Πετάξανε τις πράσινες ταυτότητες κάποτε και σήμερα αποτελούν ουρά της πλέον νεοφιλελεύθερης και ακροδεξιάς παράταξης που γνώρισε η Ελληνική Κοινωνία, παράταξης με ηγέτη τον διάδοχο του 0+0=14, τον διάδοχο αυτού που κάθισε στο σκαμνί την δεκαετία του 90 τον πραγματικό ηγέτη  της δημοκρατικής - προοδευτικής αλλαγής στον τόπο.
Και αφού πρόδωσαν κάθε ιδανικό της δημοκρατικής παράταξης κατάντησαν ουρές.
Ουρές της Νέας Δημοκρατίας του Μητσοτάκη, φανατικοί φονταμελιστές του δόγματος "να φύγει η Αριστερά και ας έρθει ο Κούλης" για να έχουν το ελάχιστο μερίδιο στην εξουσία. Έτσι αντιλαμβάνονται πλέον την πολιτική τους παρουσία και άποψη.
Μιλάει η ΠΑΣΚ σήμερα αλήθεια για τις ιδιωτικοποιήσεις στον σιδηρόδρομο, για το ασφαλιστικό, για τα εργασιακά;
Τολμούν να αρθρώσουν λόγο οι εμπνευστές και υποστηρικτές του 3891, των χιλιάδων μετατάξεων, αυτοί που έστειλαν με την ανοχή τους 45 μηχανοδηγούς να φυλάνε αρχαιότητες σε μουσεία για να διατηρηθεί η επίπλαστη ενότητα στο συνδικαλιστικό κίνημα;
Που δεν έχουν βγάλει μιλιά 3 χρόνια τώρα, όταν ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ πίσω στον σιδηρόδρομο, όσοι ΕΚΔΙΩΧΘΗΚΑΝ  με τον Νόμο 3891;  Σταθμάρχες, κλειδούχοι,μηχανοδηγοί,συνοδοί και πόσες άλλες ειδικότητες επιστρέφουν συνεχώς με Νόμους και στην ΠΑΣΚ μάλλον έχουν πιεί το αμίλητο νερό!
Τολμούν να ομιλούν οι συνιδρυτές του ΤΑΙΠΕΔ, της εκχώρησης των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ σε αυτό σε ένα βράδυ; Που ήταν τότε, κρυμμένοι στα λαγούμια τους, οι υπηρέτες της πολιτικής του Σαμαρά,του Άδωνη, του Βορίδη;
Τολμούν να μιλούν αυτοί που το 2010 και 2013 εξαφάνισαν τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας μέσω της στήριξης στον πολιτικό τους φορέα, της πλέον ακροδεξιάς Κυβέρνησης που γνώρισε τα τελευταία 40 χρόνια ο τόπος (2012-2015);
ΤOΛΜΟΥΝ  να μιλούν 
Αυτοί που δεν πήραν θέση ακόμα και στο δημοψήφισμα, γιατί το ΟΧΙ είναι άγνωστη λέξη σε αυτούς δεκαετίες τώρα;
Αυτοί που διαχώρισαν εργαζόμενους σε νέους και παλιούς;
Που ονόμασαν την εργασία, απασχόληση;
Που άφησαν τους εργολάβους στον σιδηρόδρομο να ΑΛΩΝΙΖΟΥΝ ακόμα και σε δραστηριότητες καθαρισμού της Καρόλου και σήμερα που επανέρχτε ο καθαρισμός σε  υπαλλήλους του ΟΣΕ,έχασαν την μιλιά τους στην Κάννιγος; 
Αυτοί που κατάπιαν αμάσητα 14 μειώσεις συντάξεων, χειροκροτούσαν μαζί με τους μπλε συνοδοιπόρους τον Νόμο Βρούτση που εξαΰλωνε το εφάπαξ, όσοι στήριξαν το PSI που κούρεψε τα αποθεματικά -κόπους μιας ζωής των σιδηροδρομικών;
 Aυτοί που όταν κόπηκαν ο 13ος και 14ος μισθός και καταργούνταν οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας (2013-2014) δεν στήριξαν τις κινητοποιήσεις των συναδέλφων στην ΣΤΑ.ΣΥ επειδή "υπάρχει και άλλη στρατηγική; και το κίνημα δεν πρέπει να εγκλωβιστεί;". Και σήμερα μας λένε πηγαίνετε στα δικαστήρια να δικαιωθείτε; 
Aυτοί που δεν έβγαλαν κουβέντα για την άγρια καταστολή ενάντια σε κάθε κινητοποίηση την περίοδο 2010-2015;
Αυτοί που έδειξαν ανοχή και χασκογελούσαν όταν η εργοδοσία έβγαζε εκτός υπηρεσίας συνδικαλιστές της ΠΟΣ, μέλη του Προεδρείου της, επειδή δεν πειθαρχούσαν στους ΠΑΣΟΚΟΥΣ του Βενιζέλου και του Σαμαρά; 
Αυτοί που κυνήγησαν την αντίθετη άποψη σε κάθε εργασιακό χώρο;

ΠΟΣΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΑΝΤΕΧΕΤΕ , ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ, ΈΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.

Αυτοί που ντρέπονται να μιλήσουν για τα δικαιώματα των μεταναστών, μήπως και στεναχωρηθεί ο στρατηγικός τους σύμμαχος, Νέα Δημοκρατια; 
Αυτοί που οδήγησαν την νεολαία στην μετανάστευση, την ανεργία στα ύψη, αυτοί που ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ την υπερεργασία στον σιδηρόδρομο, που καταψήφιζαν κάθε πρόταση για προσφυγή στο ΣΕΠΕ για τέτοια ζητήματα (εργασιακά);
Αυτοί που πήγαν τελικά στο ΣΕΠΕ, για το Οργανόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γιατί έχασε συνδικαλιστής τους την καρέκλα του και μετά αφού έχασαν και εκεί, ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ στην ιδιωτική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ να την ξαναπάρει προσκυνώντας αυτούς που έβριζε, και δεχόμενος ΔΙΟΡΙΣΜΟ απο την χούντα της Αριστεράς που στηλίτευε μέχρι εκείνη την ημέρα; 
Αυτοί που αποφάσισαν να μάθουν οι συνεργάτες της ΠΟΣ, Ιταλικά για να μην ταλαιπωρούν τους νέους ιδιοκτήτες με επιστολές στα...Ελληνικά ; 
ΠΟΣΟ ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 
Έχουν καταστεί ΜΟΥΤΣΟΙ στο ακροδεξιό και νεοφιλελεύθερο καράβι της παράταξης της δεξιάς.
Αλλά μια ζωή αυτός ήταν ο ρόλος τους.
Ως μούτσοι προσπάθησαν να προσπαθούν να κρατάνε με ψευδείς και ανακριβείς ειδήσεις το προσωπικό στον σιδηρόδρομο, ήρεμο.
Με κάθε τρόπο, προσπαθούν να κρατήσουν και τα συνδικάτα αιχμάλωτα της προσωπικής τους φιλοδοξίας.
Αλλά πλέον οι συνδικαλιστικές ήττες είναι πολλές και ο πανικός του έκδηλος.

Στην ΕΕΣΣΤΥ έπαιξαν τον ρόλο τους και είναι αντάξιοι ΟΣΚΑΡ ηθοποιίας.
Κατέβηκαν στα εργοστάσια σε συνελεύσεις και στήριζαν την Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ επειδή νόμιζαν ότι έτσι πολεμάνε την ιδιωτικοποίηση.
Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ που έκανε το καθήκον της ενάντια στην Ελληνική Πολιτεία και το κοινωνικό σύνολο.
Έπαιξαν ενάντια σε μια ιδιωτικοποίηση με τεχνοκρατικούς όρους, νομίζοντας ότι η καλή τους σχέση με τους παροικούντες του ΤΑΙΠΕΔ την περίοδο της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα συνεχιζόταν και σήμερα.
Και χτες πουλήθηκε η ΕΕΣΣΤΥ και δεν πήραν χαμπάρι και έβγαλαν και ανακοίνωση....

Η ΕΕΣΣΤΥ πουλήθηκε και η ΠΑΣΚ βγάζει ανακοίνωση για τον Γενιδούνια.
Με απειλές και υπονοούμενα. Ποιος ; Η ΠΑΣΚ που έχει διαλυθεί σε πολλούς εργασιακούς χώρους,αφού οι συνάδελφοι βλέπουν την δεξιά κατρακύλα της.
Κανείς δεν φοβάται τους μούτσους του Μητσοτάκη πλέον.
Έχουν καταστεί περίγελος για τον σιδηροδρομικό κόσμο.
Και ο "Πρόεδρος τους" που σήμερα θυμήθηκαν να στηρίξουν με αυτήν την ανακοίνωση, είναι ο μούτσος της ΠΑΣΚ. 
Όλοι γνωρίζουν την διαπιστωμένη συνδικαλιστική του ανεπάρκεια και πλέον μετά την τελευταία ψηφοφορία όλοι διαπίστωσαν και του θύμησαν με την ψήφο τους, ότι στα σοβαρά ζητήματα υπάρχουν και όρια στην ηλιθιότητα του ανδρός που θέλει να κινήσει αγωγές για μια υπόθεση χαμένη απο χέρι. 
Αντι να παραιτηθεί, ή να βάλει τον κολλητό να βγάλει άλλη μια ανακοίνωση, έβγαλε με την σφραγίδα της ΠΑΣΚ.
Εμείς "Πρόεδρε" τους, θα ντρεπόμασταν να παρουσιαστούμε σε ΔΣ Ομοσπονδίας, αν είχαμε φάει ένα 19- 5 σε ψηφοφορία ενάντια στην πρόταση μας.
Αλλά ποιος θα παραιτηθεί, με ποια ηθικά κριτήρια και ποιο πολιτικό ένστικτο.
Θα παραιτηθεί αυτός που την πρόταση του, ΔΕΝ στήριξε ούτε η παράταξη του;
Mιλάμε σοβαρά τώρα; 
Σιγά μην παραιτηθεί, θα βγάλει μια ανακοίνωση η παράταξη και ...φταίνε οι άλλοι!

Συνάδελφοι της ΠΑΣΚ, κανείς δεν σας πέρνει σοβαρά.
Κρατήστε όμως τον "Πρόεδρο" σας, ως κόρη οφθαλμού. 
Όπως κρατάει και η δεξιά (και το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝ.ΑΛ) τον...Μητσοτάκη ! (Αντιλαμβάνεστε τι εννοούμε).


Η ΕΕΣΣΤΥ πουλήθηκε και εσείς δεν πήρατε ΧΑΜΠΑΡΙ.
Αυτή είναι η ουσία και έχετε την μεγαλύτερη ευθύνη.
Ο ...Πρόεδρος που πήγε στην Ιταλία για να συναντήσει τους επερχόμενους ιδιοκτήτες το καλοκαίρι του 2017 (και τελικά είδε Διευθυντές στην Ρώμη) και το 2018 δεν πήγαινε στην Καρόλου για να συζητήσει το μέλλον της τεχνικής βάσης με τον νέο ιδιοκτήτη της (ΤΡΑΙΝΟΣΕ).
Άξιος!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου