Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Οι Ιταλοί της FSI υποστηρίζουν ότι έχουν πετύχει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους από SNCF και DB

Εάν και υπολείπεται εμφανώς στον κύκλο εργασιών από τις ανταγωνίστριες DB και SNCF, εντούτοις η FSI, όπως αναφέρεται στην τελευταία χρηματιστηριακή της παρουσίαση, έχει επιτύχει μεγαλύτερο περιθώριο λειτουργικού κέρδους.


Στην FSI ανέρχεται στο 25%, έναντι 9,9% της DB και 13,7% της SNCF.

Η FSI ανακοίνωσε, πέρσι, καθαρή κερδοφορία 552 εκατ. ευρώ, έναντι 772 εκατ. το 2016, ενώ τα έσοδα ανήλθαν στα 9,3 δις. ευρώ, έναντι 8,9 δις. ευρώ το 2016.

Η εταιρεία με τη μεγαλύτερη συμβολή στα έσοδα, όπως είναι φυσικό, παραμένει η Trenitalia με 5,3 δις. και ακολουθεί η Rete Ferroviaria Italiana, η οποία ασχολείται με τις σιδηροδρομικές υποδομές, με 2,5 δις. και ακολουθεί η Mercitalia με 1 δις., η οποία ασχολείται με τις εμπορευματικές μεταφορές και τα logistics.


www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου