Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

Ικανοποιημένη η ΕΕ για την πορεία των έργων στο Τιθορέα-Δομοκός. Σε 4,5 ώρες το Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε α’ φάση

Την ικανοποίησή της για την ολοκλήρωση των εργασιών στη σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός εξέφρασε η Ευρωπαία Επίτροπος, αρμόδια για θέματα
Περιφερειακής Πολιτικής, Κορίνα Κρέτσου, η οποία πραγματοποίησε διήμερη επίσκεψη στη χώρα μας.

Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, η κα. Κρέτσου, συνεπικουρούμενη από τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη και τον γ.γ. του υπουργείου Θάνο Βούρδα, είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν με τρένο από την Αθήνα μέχρι το Λιανοκλάδι και να επιθεωρήσουν την ολοκλήρωση των έργων.

«Η μακροχρόνια και σημαντική χρηματοδοτική στήριξη από διαφορετικά ευρωπαϊκά ταμεία, συνολικού ύψους 1 δισ. ευρώ, είχε τεράστια συμβολή στην κατασκευή της γραμμής Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός. Η υπερσύγχρονη γραμμή υψηλής ταχύτητας θα μειώσει τον χρόνο του σιδηροδρομικού ταξιδιού», αναφέρεται σε ανακοίνωση του γραφείου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα και σε σχετική ανάρτηση στο twitter.

Σύμφωνα με την Ευρωπαία Επίτροπο «δεν πρόκειται για έναν σιδηροδρομικό άξονα με τοπική σημασία, αλλά για έναν σιδηροδρομικό άξονα που θα ενώσει ουσιαστικά την Ελλάδα με την Ευρώπη. Χρειάστηκε πολύ προσπάθεια για να φτάσουμε μέχρι εδώ».

Η ίδια στάθηκε ιδιαίτερα στις μεγάλες καθυστερήσεις του έργου που υπήρξαν στο παρελθόν, αλλά τόνισε συγχρόνως ότι «ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τα τούνελ του Καλλιδρόμου έμεινα απόλυτα ενθουσιασμένη και συγχαίρω τους τεχνικούς που ολοκλήρωσαν ένα τέτοιο έργο».

Από την πλευρά του ο κ. Σπίρτζης συμπλήρωσε «Έχουμε τη χαρά να έχουμε μαζί μας και σήμερα την Επίτροπο, την κα Κρέτσου, για να διαπιστώσει την πρόοδο των εργασιών, την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου.

Ένα έργο που δίνει άλλη πνοή και στη χώρα μας, αλλά και στις επιβατικές εμπορικές και τις σιδηροδρομικές μεταφορές για όλη την Ευρώπη. Οπότε μπορούμε πλέον να είμαστε υπερήφανοι, ότι μπαίνουμε στο διεθνή χάρτη για τις εμπορευματικές μεταφορές και αλλάζει η ζωή των πολιτών, από την Πάτρα στην Αθήνα και από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη.

Άρα ο στόχος μας από δω και πέρα, είναι, να συνεχίσουμε τις καλές υποδομές με τη σύνδεση των λιμανιών της βορείου Ελλάδας με της Μαύρης Θάλασσας. Είναι ο επόμενος στόχος.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την Επίτροπο προσωπικά για τη στήριξη που έδωσε όλα αυτά τα χρόνια, που υπηρετεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για τη στήριξη στη χώρα, για τη στήριξη στις μεταφορές, για τη στήριξη στις τοπικές κοινωνίες, στις περιφέρειες, για μία άλλη Ευρώπη, χωρίς κρίση και χωρίς τα προβλήματα που ζήσαμε τα τελευταία χρόνια».

Την ανάγκη με προχωρήσουν με ιδιαίτερα γοργούς ρυθμούς τα μεγάλα έργα της χώρας εξήρε ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης, ο οποίος ζήτησε από τον κ. Σπίρτζη «να απεμπλακούν από τα γρανάζια της γραφειοκρατίας».

Παράλληλα, τόνισε πως «σε κάποιες περιπτώσεις εμείς οι άνθρωποι της αυτοδιοίκησης βρίσκουμε καλύτερα ανοιχτά αυτιά στην Ευρώπη απ’ ό,τι σε τοπικό επίπεδο. Είναι ανάγκη να προχωρήσουμε πλέον με γρήγορους ρυθμούς σε όλα τα επίπεδα».

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου