Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2018

Νέο μισθολόγιο: Δωρέαν μαθήματα Μαθηματικών Α Δημοτικού , απο το στέκι στον γραφικό των ΠΑΣΚ- ΔΑΚΕ - ΠΑΜΕ

Το στέκι σήμερα θα παραδώσει δωρεάν μαθήματα μαθηματικών στον πλέον γραφικό συνδικαλιστή που έχει γνωρίσει το συνδικαλιστικό σιδηροδρομικό κίνημα τα τελευταία 100 χρόνια, εκπρόσωπο τύπου των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ και ΠΑΜΕ υπό την σημαία της ΣΥΠΕ.  Το σημερινό μάθημα είναι
κέρασμα απο το στέκι στην υγειά του γραφικού, που στην συνέλευση στο ΜΑΙ περιχαρής δήλωνε ότι δεν πρόκειται να υπογραφεί ποτέ ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο τα 2 Σωματεία. Παρότι η νέα ΣΣΕ θα έπρεπε να συγκριθεί με τα όσα ισχύουν στον ιδιωτικό τομέα (και έχει αποδεχτεί η πλειοψηφία των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ στην ΓΣΕΕ) εμείς του κάνουμε την χάρη και συγκρίνουμε με το ενιαίο μισθολόγιο. Συγκρίνουμε λαμβάνοντας υπόψη τα πραγματικά ΔΕΔΟΜΕΝΑ.

Μισθολόγιο Δημοσίου vs Μισθολόγιο ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Κλάδος Διοικητικών

Εισαγωγικός Μισθός 
Εισαγωγικός Μισθός Δημοσίου 858 Ευρώ * 12 μισθούς =10.296 Ευρώ ετησίως
Νέος Εισαγωγικός Μισθός ΤΡΑΙΝΟΣΕ 750 *14 μισθούς=10.500 Ευρώ ετησίως (+204 Ευρώ Ετησίως)

Μισθός  με 12-15 χρόνια Προϋπηρεσία 

Μισθός Δημοσίου 1098 Ευρώ * 12 μισθούς = 13,176 Ευρώ
Μισθός ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1150 *14 μισθούς =  16.100 Ευρώ (+2.924 Ευρώ ετησίως).

Μισθός με 31-35 χρόνια Προϋπηρεσία 
Μισθός Δημοσίου 1518 *12 μισθούς = 18,216 Ευρώ
Μισθός ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1450 Ευρώ *14 μισθούς = 20,300 Ευρώ (+2,084 Ευρώ Ετησίως)

Μισθός με 38 χρόνια Προϋπηρεσία 

Μισθός Δημοσίου 1578 *12 μισθούς  = 18.936 Eυρώ
Μισθός ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1650 *14 μισθούς = 23,100 Ευρώ (+4,164 Ετησίως).

Προσθέτουμε σε ΟΛΕΣ τις κατηγορίες > 
Οικογενειακό επίδομα  έγγαμου Δημόσιο  0 Ευρώ
Οικογενειακό επίδομα έγγαμου ΤΡΑΙΝΟΣΕ 100 Ευρώ (ανεξάρτητα προυπηρεσίας) +1200 Ευρώ ετησίως


Προσωπικό κίνησης - Οδηγοί Αυτοκινήτων 

Εισαγωγικός Μισθός 
Εισαγωγικός μισθός Δημοσίου 858 Ευρώ *12 μισθούς =  10.296 Ευρώ
Ειαγωγικός μισθός ΤΡΑΙΝΟΣΕ 800 Ευρώ *14 μισθούς  = 11,200 (+904 Ευρώ ετησίως)

Μισθός  με 12-15 χρόνια Προϋπηρεσία 

Μισθός Δημοσίου 1098 Ευρώ * 12 μισθούς = 13,176 Ευρώ
Μισθός ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1170  *14 μισθούς =  16.380 Ευρώ (+3.204 Ευρώ ετησίως).


Μισθός με 31-35 χρόνια Προϋπηρεσία 

Μισθός Δημοσίου 1518 *12 μισθούς = 18,216 Ευρώ
Μισθός ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1530 Ευρώ *14 μισθούς = 21,420 Ευρώ (+3,204 Ευρώ Ετησίως)

Μισθός με 38 χρόνια Προϋπηρεσία 

Μισθός Δημοσίου 1578 *12 μισθούς  = 18.936 Eυρώ
Μισθός ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1650 *14 μισθούς = 23,100 Ευρώ (+4,164 Ετησίως).

Και εδώ Προσθέτουμε  σε όλες τις κατηγορίες > 
Οικογενειακό επίδομα  έγγαμου Δημόσιο  0 Ευρώ
Οικογενειακό επίδομα έγγαμου ΤΡΑΙΝΟΣΕ 100 Ευρώ (ανεξάρτητα προυπηρεσίας) +1200 Ευρώ ετησίως

Μισθολόγιο Κλάδου Μηχανοδηγών 

Εισαγωγικός Μισθός 
Εισαγωγικός Μισθός Δημοσίου 858 Ευρώ * 12 μισθούς = 10.296 Ευρώ ετησίως
Νέος Εισαγωγικός Μισθός ΤΡΑΙΝΟΣΕ 900*14 μισθούς=12,600Ευρώ ετησίως (+2304 Ευρώ Ετησίως)

Μισθός  με 12-15 χρόνια Προϋπηρεσία 
Μισθός Δημοσίου 1098 Ευρώ * 12 μισθούς = 13,176 Ευρώ
Μισθός ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1250 *14 μισθούς =  17.500 Ευρώ (+4.324 Ευρώ ετησίως).

Μισθός με 31-35 χρόνια Προϋπηρεσία 
Μισθός Δημοσίου 1518 *12 μισθούς = 18,216 Ευρώ
Μισθός ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1600 Ευρώ *14 μισθούς = 22,400 Ευρώ (+4.184Ευρώ Ετησίως)

Μισθός με 38 χρόνια Προϋπηρεσία 
Μισθός Δημοσίου 1578 *12 μισθούς  = 18.936 Eυρώ
Μισθός ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1700 *14 μισθούς = 23,800 Ευρώ (+4,764 Ετησίως).

Μισθός με 39 χρόνια 
Μισθός Δημοσίου 1578 *12 μισθούς  = 18.936 Eυρώ
Μισθός ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1750 *14 μισθούς = 24.500 Ευρώ (+5.964 Ευρώ ετησίως)

Μισθός με άνω των 39 Ετών προϋπηρεσία
Μισθός Δημοσίου 1578 *12 μισθούς  = 18.936 Eυρώ
Μισθός ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1800*14 Μισθούς = 25.200 Eυρώ (+6.264 Ευρώ ετησίως).

Και εδώ Προσθέτουμε > 

Οικογενειακό επίδομα  έγγαμου Δημόσιο  0 Ευρώ
Οικογενειακό επίδομα έγγαμου ΤΡΑΙΝΟΣΕ 100 Ευρώ (ανεξάρτητα προυπηρεσίας) +1200 Ευρώ ετησίως

__________________________________________________________
Θυμίζουμε ότι στην ΕΣΣΕ της ΓΣΕΕ που ΙΣΧΥΕΙ στον ιδιωτικό τομέα με την ΥΠΟΓΡΑΦΗ της σήμερα, ο εισαγωγικός βασικός μισθός είναι 586 Ευρώ! (586*14 μισθούς = 8,204 - Δηλαδή 2200 Ευρώ ΚΑΤΩ απο την ΣΣΕ που θα υπογραφεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ το επίδομα γάμου (10%) υπολογίζεται στον βασικό μισθό κάθε κλιμακίου.

Στον κλάδο έλξης την επόμενη διετία ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ επιπλέον 1100 Ευρώ (Bonus) και στον κλάδο κίνησης επιπλέον 400 Ευρώ (Bonus).

Όσον αφορά τους πτυχιούχους ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ χωρίς να απαιτείται ΚΑΜΙΑ συνάφια.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Αποτελεί ΠΟΤΑΠΟ σημείο συνδικαλιστικής κατρακύλας να υπερασπίζονται ΠΑΣΚ  ΔΑΚΕ και ΠΑΜΕ - η γνωστή συμμαχία- μέσω του γραφικού τους εκπροσώπου, το ενιαίο μισθολόγιο, παρουσιάζοντας το μάλιστα ως "καλύτερο"!
Το μισθολόγιο εκείνο που προβλέπει 12 αντί 14 μισθούς, δεν έχει οικογενειακά επιδόματα και έχει εξευτελίσει την υπερωρία μας και όλες τις δευτερεύουσες του προσωπικού τα τελευταία 8 χρόνια.
Μάλιστα είναι τόσο θωλός ο νούς του γραφικού που τώρα ΘΥΜΗΘΗΚΕ τις προσωπικές διαφορές!!!!! Όταν κατήγγειλε όμως την ρήτρα διασφάλισης που υπάρχει και σε αυτήν την ΣΣΕ , τις ξεχνούσε!!! 

Είναι ευνόητο λοιπόν πως και το μυαλό του γραφικού είναι θωλό και πως το συνδικαλιστικό κατεστημένο των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΠΑΜΕ στον σιδηρόδρομο είναι σε πανικό και εμείς ΔΙΚΑΙΩΝΟΜΑΣΤΕ που χρόνια τώρα τον λέμε ΓΡΑΦΙΚΟ!!!!

Δεν θέλουμε καν να μπούμε στον κόπο να συγκρίνουμε την ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τα όσα ισχύουν στον ιδιωτικό τομέα και έχει αποδεχτεί η πλειοψηφία της ΓΣΕΕ.
Δεν αναφερόμαστε καν στις επιπλέον παροχές που ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ σημαντικά.

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ για μια Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ σε όλους τους εργασιακούς χώρους.
ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ!

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών

Αναρωτιόμαστε πως αισθάνονται οι συνάδελφοι στην ΕΕΣΣΤΥ που πίστεψαν τα φούμαρα που καλιεργούσε η πλειοψηφία της ΠΟΣ για τον κίνδυνο ατομικών συμβάσεων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πλειοψηφία που υπέγραψε ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ αυξήσεις ΑΠΟΔΕΧΟΜΕΝΗ το ενιαίο μισθολόγιο μέχρι του χρόνου το καλοκαίρι για τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση και μάλιστα χωρίς να δώσει και κάποιον αγώνα. ΑΠΟΔΕΧΟΜΕΝΗ όλες τις διατάξεις του Κανονισμού Εργασίας και υπογράφοντας ακόμα και τον όρο για απολύσεις για οικονομοτεχνικούς λόγους!

Τα Σωματεία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εγγυώνται την ύπαρξη ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ στην εταιρεία, ενώ μετά την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ θα πρέπει να ενταχθούν στην νέα ΣΣΕ οι συνάδελφοι τεχνίτες και όλοι οι συνάδελφοι στην τεχνική βάση!
Αυτό θα είναι μια απο τις προτεραιότητες των 2 Σωματείων.





4 σχόλια:

  1. Ετσι ειναι!δυστυχως οι παρωπιδες οδηγουν στην αποχαυνωση.αποτελεσμα να διαβαζεις αλλα να μην καταλαβαινεις...
    Ασωτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επίσης να δώσουμε πολλά συγχαρητήρια στις ΔΑΚΕ-ΕΣΑΣ(ΠΑΣΚ) της ΠΕΠΤ ΤΡΑΙΝΟΣΕ που από την πρώτη στιγμή ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ τα παντα μέσα στο σωματείο τους.Πρωτοφανης κυνισμός και ξεπεσμός!Αλήθεια υπάρχουν ακόμα συνάδελφοι που τους έχουν ψηφίσει και υποστηρίζουν τα πεπραγμένα τους;Έχουν πάρει την γνώμη τους η δρουν ανεξέλεγκτα εκτελώντας εντολες;Η απάντηση είναι προφανής όπως και η αξιοπιστία τους πλέον σε όλο το σιδηροδρομικό κόσμο.Περαστικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξεχάσατε τα επιπλέον 30 Ευρώ που πέρνουν όσοι έχουν 2 παιδιά και άνω. Σήμερα με το ενιαίο λαμβάνουμε 70 Ευρώ μηνιαίως,με το νέο μισθολόγιο θα λαμβάβουμε 100 Ευρώ μηνιαίως.Αντίστοιχα για όσους έχουν 3 παιδιά (απο 120 σε 150).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτοί που υπερθεμάτισαν και στήριξαν την απαξίωση του Σιδηροδρόμου και την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αυτοί που πέρασαν ΟΛΟΥΣ τους Μηχανοδηγούς της Χώρας σε μια ιδιωτική εταιρεία, αυτοί που έκαναν την ΠΕΠΕ το ισχυρότερο κλαδικό σωματείο, τώρα κλαίνε!!!
    Τι παριστάνουν την μετανοημένη Μαγδαληνή; Κλαίνε για μια Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που τα Σωματεία μιας ιδιωτικής εταιρείας, υπογράφουν με τον ιδιώτη εργοδότη τους. Τι νόμιζαν; Ότι θα ιδιωτικοποιούσαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά οι εργαζόμενοί της θα παρέμεναν σε καθεστώς και Νοοτροπία Δημοσίου; Ότι θα περίμεναν από την όποια ΠΟΣ να διαπραγματευτεί τα του οίκου τους; Περαστικά σας και ας προσέχατε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή