Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018

Ενημέρωση απο το Κογκρέσο της ALE στη Φρανκφούρτη

Ολοκληρώθηκαν πριν από λίγη ώρα οι εργασίες του Κογκρέσου της ALE στην Φρανκφούρτη. Όπως είχαμε διατυπώσει σε προηγούμενη ανάρτηση, υπήρξε μάχη για γερά νεύρα μεταξύ

των 2 υποψηφίων για την Προεδρία της Οργάνωσης, του Ισπανού Juan Jesus Garcia Fraile και του Γερμανού Claus Weselsky. 

Χρειάστηκαν 2 ψηφοφορίες για το τελικό αποτέλεσμα καθώς στην πρώτη ψηφοφορία οι 2 υποψήφιοι έλαβαν τους ίδιους ψήφους (απο 32), ενώ στην 2η ψηφοφορία ο Πρόεδρος του SEMAF έλαβε 34 ψήφους έναντι 30 του Προέδρου του GDL και αναδείχτηκε για 3η συνεχόμενη τετραετία Πρόεδρος της ALE.


Στις επόμενες ψηφοφορίες επικράτησε το ίδιο κλίμα μεταξύ των 64 εκλεκτόρων καθώς Αντιπρόεδροι εκλέχτηκαν ο Ιταλός Pietro Serbassi με 36 ψήφους (25 λευκά -3 άκυρα) και ο Πολωνός Leslek Miettek με 33 ψήφους (28 λευκά-3 άκυρα).
Αξιοσημείωτο είναι ότι το Κογκρέσο απέρριψε τελικά την πρόταση που είχε καταθέσει το Συμβούλιο της ALE για την αλλαγή της γλώσσας (Απο Γερμανικά σε Αγγλικά) καθώς αυτή έλαβε 37 ψήφους (απαιτούνταν τα 2/3, δηλαδή 43 ψήφοι) όσο και για τον περιορισμό των συνεδριάσεων απο 2 σε 1 το χρόνο (έλαβε 35 ψήφους και απαιτούνταν επίσης 43).
Κυρίαρχο ρόλο σε αυτά τα αποτελέσματα για την απόρριψη των αλλαγών στο Καταστατικό έπαιξε η θέση των 14 συνέδρων του GDL να μην τις υπερψηφίσουν - μετά το αποτέλεσμα για την θέση του Προέδρου- και παρότι το Γερμανικό Σωματείο ήταν υπέρμαχο για το θέμα της αλλαγής της γλώσσας (δίνοντας μάλιστα και την πρόταση του για την Προεδρία στα Αγγλικά).
Η Ελληνική Αποστολή στήριξε και στις 2 ψηφοφορίες την υποψηφιότητα του Ισπανού Προέδρου μετά και την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας, ενώ ψήφισε υπέρ τόσο για την πρόταση αλλαγής της γλώσσας, όσο και την πρόταση για τον περιορισμό των συνεδριάσεων απο 2 σε 1, που τελικά όμως δεν εγκρίθηκαν από το Κογκρέσο.
Στο επίκεντρο των συζητήσεων ήταν η σχέση της ALE με την ETF στο προσεχές μέλλον καθώς και η συμμετοχή της ALE στον κοινωνικό διάλογο στην Ευρώπη και στην διαμόρφωση των Ευρωπαϊκών Οδηγιών για τους μηχανοδηγούς.

H ALE ιδρύθηκε το 1989 απο τα Σωματεία 4 χωρών (Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Ελβετία) και σήμερα σε αυτήν συμμετέχουν Σωματεία απο 17 χώρες : 
Γερμανία,Ισπανία,Ιταλία,Δανία,Βέλγιο, Ολλανδία,Κροατία,Τσεχική Δημοκρατία, Σλοβακική  Δημοκρατία,Βουλγαρία,Ουγγαρία,Σερβία,Πορτογαλία,Ελλάδα,Ρουμανία,Πολωνία.

Ομιλία του Προέδρου της ALE  , Juan Jesus Garcia Fraille 
           Η ALE ιδρύθηκε το 1989 με την πρόθεση να συνδέσει όλα τα ανεξάρτητα
Σωματεία Μηχανοδηγών στην Ευρώπη.

Ο κύριος στόχος της  είναι η βελτίωση και η σταδιακή εναρμόνιση των συνθηκών εργασίας και των οικονομικών συνθηκών όλων των μηχανοδηγών που εκπροσωπεί.
Με τον τρόπο αυτό μπορεί να αντιμετωπίσουμε με επιτυχία την εφαρμογή των διαφόρων Κοινοτικών οδηγιών, οι οποίες, μέσω της έγκρισης των σιδηροδρομικών πακέτων, όπου πρέπει επίσης να αφομοιώνονται από τα κράτη μέλη..
Αυτή την περίοδο το αποκορύφωμα αυτών των διαδικασιών είναι η έναρξη της τέταρτης δέσμης μέτρων για τους σιδηροδρόμους (4ο σιδηροδρομικό πακέτο), η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα την πλήρη ελευθέρωση των σιδηροδρομικών μεταφορών.
Φυσικά, πάντα γνωρίζαμε την πολυπλοκότητα και τη δυσκολία που αντιμετωπίζει η προσπάθεια μας από τις μεγάλες διαφορές που υπάρχουν. στον Ευρωπαϊκό χάρτη.
Διαφορές στις υποδομές, το τροχαίο υλικό και πάνω από όλα στους διάφορους κανονισμούς και συνθήκες που ισχύουν σε κάθε χώρα.
Όλα αυτά, αν δεν υπάρχει έλεγχος και συμμετοχή μας στην διαμόρφωση των αποφάσεων, μπορούν να οδηγήσουν σε αθέμιτο ανταγωνισμό, λιγότερη ασφάλεια στις σιδηροδρομικές μεταφορές και, πάνω απ ' όλα, να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην ανάπτυξη του υπεύθυνου επαγγέλματος: του μηχανοδηγού. 
Μεγάλη σημασία πρέπει να αποδοθεί στο ζήτημα της εκπαίδευσης νέων μηχανοδηγών όσο και στο ζήτημα της διερεύνησης των σιδηροδρομικών δυστυχημάτων, όπου πρέπει να σταματήσει η στοχοποίηση του μηχανοδηγού μετά απο αυτά και να ξεκινήσει η ουσιαστική διερεύνηση των πραγματικών αιτιών που οδηγούν σε ατυχήματα.

Όλα αυτά είναι δυνατόν να επιτευχθούν μόνο με την ενότητα και τον κοινό αγώνα όλων μας.

Οι προσπάθειές μας να συμμετάσχουμε στον κοινωνικό διάλογο μέσω των θεσμικών οργάνων  συνεχίζεται καθημερινά κάτω απο εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.

Παρ ' όλα αυτά, τα τελευταία χρόνια, μπορέσαμε να συμμετάσχουμε και να μεταφέρουμε τη θέση μας σε συναντήσεις με μέλη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Μεταφορών, σε συναντήσεις με Υπουργούς Μεταφορών πολλών Ευρωπαϊκών Κρατών, μεταφέροντας  στοιχεία της εποχής και επίσης σε συναντήσεις με την οργάνωση των εργοδοτών (CER).
Έχουμε επίσης συμμετάσχει ενεργά σε σημαντικές ομάδες εργασίας στα πλαίσια της ΕΕ.

Και θέλω να ξανατονίσω τη συνεχή μας παρέμβαση γύρω απο τα θέματα για την εκπαίδευση και την ασφάλεια κυκλοφορίας,  που έλαβαν χώρα στη Μάλτα, τις Βρυξέλλες και το Ντουμπρόβνικ στα πλαίσια συνεδριάσεων της Ε.Ε.
Κυρίαρχο ρόλο και σημείο αναφοράς -επίκεντρο στις σιδηροδρομικές μεταφορές σε κάθε χώρα πρέπει να απαιτούμε να διαδραματίζουν οι Δημόσιες Σιδηροδρομικές Εταιρείες, αφού φαίνεται πως και μετά την έναρξη της εφαρμογής των μέτρων του 4ου Σιδηροδρομικού Πακέτου,  θα λαμβάνουν για τα επόμενα 15 χρόνια τουλάχιστο, τις χρηματοδοτήσεις σε Εθνικό Επίπεδο.
Για να έχουν κύρος και αξία οι αποφάσεις της Ε.Ε. θα πρέπει να εφαρμόζονται άμεσα και σε όλες τις Ιδιωτικές Εταιρείες όπου σήμερα εντοπίζονται τα μεγαλύτερα κενά γύρω απο την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών.
Η σωστή και επαρκής διαδικασία εκπαίδευσης - θα το ξανατονίσω- είναι και αυτή που διασφαλίζει την διαφορετικότητα των αμοιβών των μηχανοδηγών και θα πρέπει να επικεντρωθούμε με κάθε σοβαρότητα σε αυτό το ζήτημα,χωρίς να αποδεχόμαστε καμία έκπτωση. 
Είναι λογικό το 4ο σιδηροδρομικό πακέτο και η συνεπακόλουθη δέσμη μέτρων να προκαλούν ανησυχία, ιδιαίτερα για τον τρόπο με τον οποίο αυτά θα αφομοιωθούν σε κάθε χώρα, αλλά άποψη μου είναι μέσα απο αυτό κρύβονται και ευκαιρίες που μπορούμε να αξιοποιήσουμε ως εργαζόμενοι και ως μηχανοδηγοί.
Το επόμενο διάστημα συνεχίζουμε την προσπάθεια μας, που είναι ιδιαίτερα περίπλοκη και όλοι το γνωρίζετε αυτό, για την καλύτερη το δυνατό εκπροσώπηση των μηχανοδηγών και την ενίσχυση της Οργάνωσης μας με την συμμετοχή και άλλων Σωματείων.
Ζήτω η ΑLE!

Juan Jesus Garcia Fraille - Πρόεδρος ALE


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΤΗΣ Π.Ε.Π.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου