Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2018

Δικαίωση για το στέκι γύρω απο την κόντρα για την συντήρηση τροχαίου υλικού. Τεράστια η ευθύνη της πλειοψηφίας της ΠΟΣ

Το σημερινό δημοσίευμα του έγκυρου metaforespress.gr αποτελεί μια μεγάλη δικαίωση για το στέκι της έλξης και την στάση που τηρήσαμε κατά την περίοδο
των εταιρικών συγκρούσεων(μεταξύ ΕΕΣΣΤΥ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ) για το θέμα της συντήρησης τροχαίου υλικού.
Τότε το στέκι της έλξης είχε τονίσει ότι το ζήτημα της συντήρησης του τροχαίου υλικού είναι πολιτικό και η κοστολόγηση της αποτελεί απόρροια της Διεταιρικής Σύμβασης που είχε καταγγείλει ΟΜΟΦΩΝΑ το συνδικαλιστικό κίνημα στις αρχές του 2016, θεωρώντας ότι οδηγεί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ (φωτογραφίζοντας μάλιστα και μεγάλη εταιρεία στον χώρο της συντήρησης).
 Θυμίζουμε ότι εκείνη την περίοδο, το ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνεδρίασε στο Δημαρχείο Αθηνών μετά τις συνεχείς αντιδράσεις συνδικαλιστών  ενώ ο εκπρόσωπος εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνάδελφος Ζαβογιάννης αποχώρησε λόγω της παρουσίας αστυνομικών στο κτίριο την ώρα της συνεδρίασης (ακόμα και εντός του ανελκυστήρα). 
Τελικά η απόφαση για την έγκριση της διεταιρικής σύμβασης πάρθηκε απο τον μέτοχο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ΤΑΙΠΕΔ).

ΩΣΤΟΣΟ το συνδικαλιστικό κίνημα στον σιδηρόδρομο, με απόφαση της πλειοψηφίας της ΠΟΣ (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΠΑΜΕ) ένα πολιτικό θέμα όπως αυτό της συντήρησης του τροχαίου υλικού, το μετέτρεψε σε τεχνοκρατικό ζήτημα, απλών κοστολογήσεων και ενδοεταιρικών χρεώσεων.
Η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας, ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΤΩΤΕΡΗ των περιστάσεων, έκανε άλλη μια λάθος κίνηση στρατηγικής, "ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ" στην ουσία την σύμβαση  συντήρησης που είχε καταγγείλει μερικούς μήνες πρίν και θεωρώντας ότι έτσι "αγωνίζεται" ενάντια στην ιδιωτικοποίηση στην ΕΕΣΣΤΥ.
Κανείς σιδηροδρομικός ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ και ιδιαίτερα οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πως η ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ πλειοψηφία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών έπερνε απροκάλυπτα θέση υπέρ των αιτιάσεων για χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς την ΕΕΣΣΤΥ, χωρίς ΠΟΤΕ να απευθυνθεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για λόγους που προφανώς η ίδια  γνωρίζει.
Φυσικά και η Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ έδινε την δική της μάχη -απόλυτα λογικό απο την θέση της - ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της τεχνικής βάσης, αφού είναι γνωστές οι απόψεις των συναδέλφων που σήμερα είναι επικεφαλείς στην εταιρεία.

Η ΚΑΤΩΤΕΡΗ των περιστάσεων πλειοψηφία της Ομοσπονδίας με την συμμετοχή της σε αυτήν την διαμάχη,  κατόρθωσε έτσι ένα ΠΟΛΙΤΙΚΟ ζήτημα όπως είναι αυτό της ιδιωτικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ να το μετατρέψει σε παιχνίδι αριθμών,εξυπηρετώντας τους νεοφιλελεύθερους εκπρόσωπους του ΤΑΙΠΕΔ , αλλά και όσους υποστήριζαν ότι η Σύμβαση Συντήρησης εγκλωβίζει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε οικονομικό αδιέξοδο και πείθοντας ακόμα  και τον πλέον δύσπιστο Ιταλό, ότι η εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ είναι κομβική και μονόδρομος.


Αυτό είναι το αποτέλεσμα της στρατηγικής της χειρότερης ηγεσίας που είχε ποτέ στην ιστορία της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και μάλιστα στις πλέον κρίσιμα ιστορικά στιγμές για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς.


Τα τελευταία χρόνια 2 ιδιωτικοποίησεις έχουν "περπατήσει" στον σιδηρόδρομο,απόρροια πολιτικών αποφάσεων δεκαετιών και η πλειοψηφία της ΠΟΣ αναλώνεται στην καλλιέργεια εσωστρέφειας για να αποκρύψει την ΟΥΣΙΑ της ανεπάρκειας της.

Αντί να μιλάνε για το πολιτικό ζήτημα της απώλειας της μεγαλύτερης τεχνικής βάσης στην χώρα, οι ελάσσονες της Κάνιγγος, κατέβαιναν ακόμα και σε συνελεύσεις και ενημέρωναν τους εργαζόμενους για τα ...χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ λές και   αυτά  (ακόμα και αν ίσχυαν τα νούμερα) θα ήταν πρόβλημα για ένα οικονομικό κολοσσό όπως η Ferrovie Dello Stato,πόσο μάλλον όταν αυτός έβλεπε ότι η σύμβαση συντήρησης "έπνιγε" οικονομικά την θυγατρική στην Ελλάδα.
 Η σημερινή δημοσίευση του metaforespress έρχεται να επιβεβαιώσει την θέση που κρατήσαμε ως χώρος ενημέρωσης, θέση που κατακρίθηκε απο πολλούς.
Ότι δηλαδή η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, θα έπρεπε να καταγγείλει την πολιτική διάσταση του θέματος της ιδιωτικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ, στην συνέχεια να αναφερθεί στα αδιέξοδα της διεταιρικής σύμβασης συντήρησης που η ίδια ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ άλλωστε και μετά να ζητήσει αυτή να αλλάξει, ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ πλήρως για τις ενδοεταιρικές κόντρες περί χρεών. 
Την ώρα που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πωλήθηκε αντί του ευτελούς ποσού των 45 εκατομμυρίων είναι απορίας άξιο πως βρέθηκαν συνδικαλιστές  να προσπαθούν να κοντράρουν την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ με ...οικονομοτεχνικούς και όχι πολιτικούς όρους.
Σήμερα οι σιδηροδρομικοί διαβάζουν ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ουσία αμφισβητεί τιμολογήσεις άνω των 6 Εκατομμυρίων Ευρώ.
Την ίδια ώρα η ΚΑΤΩΤΕΡΗ των περιστάσεων πλειοψηφία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών διαρέει  ότι έδωσε αγώνα ενάντια στην ιδιωτικοποίηση, επειδή προσέφυγε - ομόφωνα- στο Συμβούλιο της Επικρατείας,όπως είχε άλλωστε κάνει και το 2014 για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όταν και μάθαμε το ....2017 (και μετά την ολοκλήρωση της πώλησης) ότι η Ελληνική Δικαιοσύνη απέρριψε την προσφυγή της.



Για εμάς είναι μια ακόμα δικαίωση η σημερινή εξέλιξη. Δυστυχώς δεν χαιρόμαστε για αυτήν γιατί στην ουσία επιβεβαιώνεται η σκληρή αλλά ΔΙΚΑΙΑ κριτική μας απέναντι στην πλειοψηφία ΑΥΤΗΣ της ΠΟΣ.



Γιατί πλέον ΟΛΟΙ οι σιδηροδρομικοί αντιλαμβάνονται ότι  φέρει μεγάλη ευθύνη (αν όχι την απόλυτη ευθύνη) για την απαξίωση του συνδικαλιστικού κινήματος στον χώρο, για τα διαλυτικά φαινόμενα εντός αυτού και την διαρκή εσωστρέφεια.
Άλλωστε 7 μέρες μετά την αποστολή εξώδικου της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, στον Πρόεδρο της ΠΕΠΕ, συνάδελφο Γενιδούνια, αυτή αρνείται να το δώσει όχι μόνο στην δημοσιότητα, αλλά να το κοινοποιήσει ακόμα και στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της!!!

Τεράστια πλέον είναι τα ερωτηματικά για την λειτουργία αυτής της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών με ευθύνη φυσικά της πλειοψηφίας (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ - ΠΑΜΕ).


Εμείς κλείνοντας θα απευθύνουμε ένα ερώτημα στους σιδηροδρομικούς.

Ο "αγώνας" της ΠΟΣ ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ , πόσες μέρες κινητοποιήσεων "μέτρησε" τα τελευταία 2 χρόνια;
Και όταν το απαντήσετε, συνάδελφοι, ας σκεφτείτε μετά ΠΟΣΑ εξώδικα και ΠΟΣΕΣ επιστολές έγραψε αυτή η ΠΟΣ ενάντια σε Σωματεία και συνδικαλιστές που αμφισβήτησαν την στρατηγική της.

Μετά σκεφτείτε ότι ο αγώνας ήταν τόσο σκληρός, που η πλειοψηφία της ΠΟΣ αποφάσισε  να μάθουν Ιταλικά οι συνεργάτες της, για να στέλνουν σε αυτήν την γλώσσα τις επιστολές τους οι ελάσσονες της Κάνιγγος.
Τόσο πολλοί το πίστευαν..

Όταν δείτε το αποτέλεσμα θα εκπλαγείτε ....

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου