Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018

Μ.Βρετανία : Μειώνεται ο μέσος όρος ηλικίας τροχαίου υλικού. SNCF νέες τεχνολογίες για την μείωση ρύπων!

O μέσος όρος ηλικίας του τροχαίου υλικού στην Μ.Βρετανία, μειώθηκε για πρώτη φορά μετά το 2005, εξέλιξη που αντανακλά την είσοδο
νέου τροχαίου υλικού στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Περισσότερα από 14.000 οχήματα κυκλοφορούσαν μέχρι το τέλος του 2017 με μέσο όρο ηλικίας τα 19,6 χρόνια σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του QRR. 
Ο μέσος όρος ηλικίας για το τροχαίο υλικό αυξανόταν προοδευτικά από το 2005 ως αποτέλεσμα της πολιτικής ιδιωτικοποιήσεων και τις περιορισμένες επενδύσεις  σε αυτόν τον τομέα.
Περισσότερα από 1500  νέα οχήματα παραγγέλθηκαν το 2017 σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, ενώ η εκτίμηση είναι ότι μεταξύ του 2014 και 2021 αναμένεται να παραδοθούν περισσότερα από 7200 νέα οχήματα - αριθμός μεγαλύτερος του 50% του σημερινού στόλου. 
Ως αποτέλεσμα, ο μέσος όρος ηλικίας του τροχαίου υλικού προβλέπεται να πέσει στα 15 χρόνια μέχρι τον Μάρτιο του 2021. 
Ο ιστορικά χαμηλότερος μέσος όρος ηλικίας για το τροχαίο υλικό στην Μ.Βρετανία, είναι τα 13 χρόνια την περίοδο 2005/2006.


Την ίδια ώρα στην SNCF

Τεχνολογία που θα είναι σχεδιασμένη να περιορίσει σημαντικά τις εκπομπές ρύπων(σωματιδίων) απο τα τρένα κατά την διάρκεια της πέδησης τους, αναμένεται να δοκιμαστεί απο την SNCF.

Σε συνεργασία με την   Tallano Technologie, η SNCF θα εγκαταστήσει το σύστημα TAMIC στα τρένα στην περιφέρεια  Ile-de-France, ως μέρος ενός πειράματος που σκοπό έχει την βελτίωση της ποιότητας του αέρα εντός των σιδηροδρομικών σταθμών. 

Η SNCF πιστεύει ότι η δοκιμή που χρηματοδοτείται απο την περιφέρεια   Ile-de-France, θα διαρκέσει περίπου 2 χρόνια και 6 μήνες και είναι η πρώτη στο είδος αυτό,σε παγκόσμιο επίπεδο.
Μια μικρή τουρμπίνα θα εγκατασταθεί δίπλα στον δίσκο φρένων και θα ενεργοποιείτε κατά την πέδηση των συρμών αποροφώντας όλα τα σωματίδια που διαχέονται στην ατμόσφαιρα.
Αντίστοιχο σύστημα έχει παράξει η Tallano και για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Σύμφωνα με την SNCF τα σωματίδια που παράγονται κατά την διάρκεια της πέδης, επιβαρύνουν σημαντικά την ατμόσφαιρα ιδιαίτερα στους υπόγειους σταθμούς.
Μολονότι ότι λιγότερο απο  το 7% απο τους 391 σταθμούς που λειτουργεί η SNCF και βρίσκονται στην περιφέρεια  Ile-de-France  είναι υπόγειοι, η εταιρεία θεώρησε ως πολύ σημαντικό να βρεί λύση στο πρόβλημα της ατμοσφαιρικής τους ρύπανσης . 

Επιμέλεια Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου