Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018

Η «ακτινογραφία» των εσόδων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στα 13,5 εκατ. τα εμπορεύματα, στα 45,5 εκατ. οι επιβάτες

Στα 2.2 εκκατομύρια Ευρώ οι ζημιές το 2017.
Στα 110,1 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2017, έναντι 100,8 εκατ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα, συμπεριλαμβανομένων των 50 εκατ. ευρώ που έλαβε η εταιρεία ως κρατική επιδότηση για τις άγονες γραμμές.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Εάν ληφθούν υπόψη και τα λοιπά έσοδα, τότε τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν πέρσι στα 121,11 εκατ. ευρώ, έναντι 118 εκατ. το 2016.

Ανά κατηγορία, τα έσοδα από τις επιβατικές μεταφορές, πλην Προαστιακού, ανήλθαν στα 32,9 εκατ. ευρώ, έναντι 34,6 εκατ. το 2016.

Αντίστοιχα, τα έσοδα από την μεταφορά επιβατών (Προαστιακός Σιδηρόδρομος) αυξήθηκαν στα 12,5 εκατ. ευρώ, από 12,4 εκατ. το 2016.

Στο κομμάτι των εμπορευματικών μεταφορών, οι επιδόσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμφάνισαν άνοδο, καθώς η εταιρεία σημείωσε έσοδα ύψους 13,4 εκατ., έναντι 12,2 εκατ. ένα χρόνο νωρίτερα.

Τέλος, τα έσοδα από τις μεταφορές με λεωφορεία μειώθηκαν στα 1,13 εκατ. κατά το εξεταζόμενο έτος, από 1,4 εκατ. το 2016.

Σημειώνεται ότι τα έσοδα από τη χρηματοδότηση των ελλειμματικών δρομολογίων της εταιρείας από το ελληνικό δημόσιο (άγονες γραμμές) διαμορφώθηκαν το 2017 στα 50 εκατ. ευρώ, έναντι 40 εκατ. ένα χρόνο νωρίτερα.

Το συνολικό ποσό αποζημιώσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το δημόσιο για την εκτέλεση υπηρεσιών ΥΔΥ (Υποχρέωση Δημόσιας Υπηρεσίας) δεν μπορεί να υπερβεί το ποσό των 50 εκατ. ευρώ ετησίως για το διάστημα 2015 – 2020.

Τα επιμέρους μεγέθη

Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν από 120.867.340 ευρώ το 2016, σε 122.264.660 ευρώ το 2017, ενώ μέσα στο 2017, για πρώτη φορά από την ίδρυσή της, η εταιρεία έχει θετικό σύνολο ιδίων κεφαλαίων μετά τη διαγραφή του χρέους προς τον ΟΣΕ ήτοι από -656.506.749 ευρώ το 2016 σε 33.672.186 ευρώ το 2017.

Τα λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν, κυρίως λόγω της αύξησης του κόστους εργασίας, το οποίο συνδέεται με την εφαρμογή διατάξεων ιδιωτικού εργατικού δικαίου από τις 14 Σεπτεμβρίου 2017 (για την υποχρεωτική καταβολή του δώρου Χριστουγέννων στους εργαζόμενους), καθώς και με την έναρξη ισχύος της νέας συμφωνίας, όσον αφορά την συντήρηση τροχαίου υλικού.

Το αποτέλεσμα πριν από φόρους, κατά την χρήση 2017, ανήλθε σε ζημία ύψους 2,2 εκατ. ευρώ, έναντι κέρδους 3,6 εκατ. ευρώ την χρήση του 2016, ενώ τα τελικά αποτελέσματα ήταν ζημιές 2,2 εκατ., έναντι κερδών 3,6 εκατ. το 2016.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου