Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

Ανοιχτή επιστολή Ι. Ντίτσα (Ταμίας ΠΟΣ)

Στο χθεσινό Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών - μεταξύ άλλων - συζητήθηκε και η προσβλητική ανάρτηση ενός εκ των μελών του Δ.Σ. της Π.Ο.Σ., προς το Προεδρείο και άρα και προς
το πρόσωπό μου λόγω της θεσμικής ιδιότητάς μου ως Οικονομικός Γραμματέας.
Θέλω να διαβεβαιώσω όλους τους συναδέλφους μου σιδηροδρομικούς, ότι έχω ήσυχη τη συνείδησή μου, καθαρά τα χέρια μου καθότι έχω τηρήσει στο ακέραιο και ΑΠΑΡΕΓΚΛΙΤΑ τις αποφάσεις του Δ.Σ. μη παρεκκλίνοντας ούτε κατ΄ελάχιστο από αυτές και κυρίως αυτές που αφορούν το πολύ ευαίσθητο ζήτημα των οικονομικών της Ομοσπονδίας.
Ο κατήγορός μου όφειλε να γνωρίζει (και το γνωρίζει), ότι όσα δήθεν καταγγέλλει έχουν τη ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ και της δικής του παράταξης!!!
Ξεκάθαρα τοποθετήθηκα και διαφώνησα με τη χθεσινή πλειοψηφική απόφαση του Δ.Σ. της ΠΟΣ!
Όμως το ίδιο ξεκάθαρα δηλώνω ότι όλα τα χρόνια που εκλέγομαι σέβομαι τις αποφάσεις της πλειοψηφίας και θα σεβαστώ και αυτή απόλυτα.
Άλλωστε δεν είμαστε όλοι ίδιοι.
Κάποιοι έχουν μάθει να σέβονται τις αποφάσεις της πλειοψηφίας, μόνον όταν τους βολεύει όπως χθες απεδείχθη.
Άραγε τι είναι αυτό που εμποδίζει το «συνάδελφο» που ενώ μας καταγγέλλει δημοσίως και ανακαλεί την καταγγελία του εντός των τειχών του Διοικητικού Συμβούλιου,  να ανακαλέσει την καταγγελία του με τον ίδιο τρόπο;
Εάν αυτού του είδους οι συμπεριφορές δεν αποτελούν την επιτομή άθλιας προπαγάνδας τότε αναρωτιέμαι ποια είναι.
Σε κάθε περίπτωση, κλείνοντας, θέλω για μια ακόμη φορά να διαβεβαιώσω όλους τους συναδέλφους μου σιδηροδρομικούς ότι ήμουν, είμαι και θα είμαι ένας εξ αυτών που διαφυλάττουν ως κόρη οφθαλμού τα πενιχρά οικονομικά της Ομοσπονδίας μας που προέρχονται από το υστέρημα όλων μας!
Αυτό θα πρέπει να ισχύει για ΟΛΟΥΣ!
Άλλωστε η εύρυθμη και νόμιμη λειτουργία της Π.Ο.Σ. μας αφορά ΟΛΟΥΣ!
Τους διάφορους επικριτές και κατήγορούς μου τους παραδίδω στην κρίση των συναδέλφων μας τους οποίους διαχρονικά σέβομαι και σεβόμουν!
Άλλωστε ΟΛΟΙ ΜΑΣ κρινόμαστε από αυτούς.

Με εκτίμηση.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΤΙΤΣΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ Π.Ο.Σ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου