Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 4 Ιουλίου 2020

Το διαρκές παραλήρημα στελεχών της ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών αποδεικνύει το αδιέξοδο τους


Οδήγησαν στο πουθενά τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τώρα τους λένε ότι είναι στην μέση όντας σε τραγικό αδιέξοδο!
Καθημερινό πλέον είναι το υβρεολόγιο στελεχών της ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών σε βάρος όσων διαφωνούν με τις θέσεις τους και 

διατυπώνουν ΕΠΩΝΥΜΑ τις απόψεις τους.

Δεν είναι τυχαίο ότι το στέκι της έλξης δέχεται καθημερινά τα πυρά των εργατοπατέρων της ΔΑΚΕ στην τεχνική βάση, με χαρακτηρισμούς που άνετα θα μπορούσαν να οδηγήσουν πολλούς εξ αυτών σε δύσκολη θέση.
Το στέκι όμως ποτέ δεν θα οδηγήσει την συνδικαλιστική αντιπαράθεση στις δικαστικές αίθουσες, όπως έκανε 2018 ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ και επικεφαλής της ΔΑΚΕ Νίκος Κιουτσούκης.
Ο Κιουτσούκης θυμίζουμε,είχε καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του blog μας προσπαθώντας να φιμώσει την δημοκρατική φωνή μας. Ασφαλιστικά μέτρα που απορρίφθηκαν τότε και ο ίδιος υπέστη μοναδική στα χρονικά και προσωπική ήττα. 

Οι εκπρόσωποι της ΔΑΚΕ έχουν χάσει την ψυχραιμία τους. 

Αυτό αποδεικνύουν οι εκφράσεις στον δημόσιο λόγο τους που μοναδικό στόχο έχουν να διχάσουν τον σιδηροδρομικό κόσμο. 
Μάλιστα για την δικαστική απόφαση που καταδικάστηκαν στελέχη της ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών για πλαστογραφία όπως ανέφερε χτές και η ΟΜ ΣΥΡΙΖΑ Σιδηροδρομικών, μόλις χτες ψέλλισαν στον σιδηροδρομικό κόσμο ότι αυτή αρχειοθετήθηκε στο ..εφετείο. 
Ωστόσο ποτέ δεν προσκόμισαν την απόφαση του εφετείου, ενώ ΠΟΤΕ δεν είχαν αναφερθεί στην καταδίκη στελεχών τους απο την Ελληνική Δικαιοσύνη.
Το στέκι αποκάλυψε τα πάντα στους σιδηροδρομικούς το 2018 (ΕΔΩ Η ΑΠΟΦΑΣΗ). Κανείς μέχρι το 2018 δεν ήξερε τίποτα για την υπόθεση αυτή.

Για αυτό και συνεχώς οι εκπρόσωποι της ΔΑΚΕ ασχολούνται μαζί μας. 
ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ οι σιδηροδρομικοί.
Και δεν είναι καθόλου τυχαίες οι επιθέσεις που δέχτηκε η σελίδα μας στο facebook όποτε αναφερόμαστε στην ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών. 

Είμαστε το μοναδικό blog που δημοσιεύει ΟΛΕΣ τις ανακοινώσεις ΟΛΩΝ των παρατάξεων,αφού και ο επίσημος χώρος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών πολλές φορές φιμώνει παρατάξεις, αποδεδειγμένα.

Για αυτό και μας εμπιστεύονται οι σιδηροδρομικοί για την καθημερινή τους ενημέρωση και οι επισκέψεις στον χώρο πλέον ξεπερνούν τις 5 χιλιάδες τις καθημερινές.

Θυμίζουμε ότι η ΔΑΚΕ στα Σιδηροδρομικά Σωματεία κατετάγη 3η συνδικαλιστική δύναμη, ενώ είχε καταφέρει να εκλέξει μόνο 12 εκπροσώπους για το τελευταίο συνέδριο της ΠΟΣ. Την ΔΑΚΕ "έσωσαν" οι 9  εκπρόσωποι που συμμετείχαν στο συνέδριο της ΠΟΣ μέσω των Σωματείων της ΣΤΑΣΥ.
Διαφορετικά σήμερα ο εκπρόσωπος της σήμερα θα ήταν εκτός της ΓΣΕΕ και η ΔΑΚΕ θα ήταν τρίτη δύναμη στην ΠΟΣ

Μπορούν λοιπόν να βρίζουν όσο θέλουν. 
Κανείς δεν τους υπολογίζει στον σιδηρόδρομο, ενώ το ότι θα κατέβουν σε κοινό ψηφοδέλτιο με την ΠΑΣΚ σε επικείμενες εκλογές δείχνει πόσο έχει μικρύνει η μπλε παράταξη  στον σιδηρόδρομο.
Η απελπισία τους είναι πλέον τόσο μεγάλη που στο τραπέζι έριξαν το τελευταίο χαρτί τους, αυτό της "εξουσίας".
Σπάσαμε το απόστημα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο την εποχή Σπίρτζη, αναφέρει χτες με στόμφο ο Κιουτσούκης. 
Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ των 100 έμμεσων απολύσεων, με τους συναδέλφους του στην τεχνική βάση χωρίς ΣΣΕ εδώ και 1 χρόνο και με απόλυτα προσωπική του συνδικαλιστική ευθύνη, ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ ως νέος Δον Κιχώτης οραματίζεται ότι δίνει μάχες με ανεμόμυλους, αγνοώντας τα γεγονότα.

Να του θυμίσουμε ότι τα όσα γράφει στα social media, εκπροσωπούν το 2ο στην τάξη συνδικαλιστή στην χώρα, τον Γενικό Γραμματέα δηλαδή της ΓΣΕΕ ένα δημόσιο πρόσωπο.  
Ο απόπατος που έχει οδηγήσει τον θεσμό δεν έχει προηγούμενο.

Για αυτό τον λόγο προφανώς οι σιδηροδρομικοί  είχαν κρίνει με την ψήφο τους, ότι δεν θα μπορούσε  να βρεθεί στο προηγούμενο συνέδριο της ΓΣΕΕ ως εκπρόσωπος τους.
Και μετά ήρθε στην ΠΟΣ το Σωματείο του ΤΡΑΜ, τα Σωματεία απο την  ΣΤΑΣΥ, οι αποκλεισμοί Σωματείων (Σταθμάρχες και εκπρόσωποι μηχανοδηγών) και η συνεπακόλουθη σημερινή διάλυση της ΠΟΣ. 
Αν κάποιος λοιπόν δίχασε την σιδηροδρομική οικογένεια, αυτός είναι το συνδικαλιστικό κατεστημένο στον σιδηρόδρομο (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ) που ποτέ δεν αποδέχτηκε την ήττα του σε δημοκρατικές και εκλογικές διαδικασίες σε Σωματεία.

Είναι λοιπόν ζήτημα δημοκρατίας και όχι προσωπική, η αντιπαράθεση με αυτό το κατεστημένο.


Το στέκι της έλξης  - Το blog των μηχανοδηγών 

2 σχόλια:

  1. Μα είναι δυνατόν, επί Κυβερνήσεως ΝΔ, να μην ορίζουν τα τεκταινόμενα (προσλήψεις, μεταθέσεις, μετατάξεις, πειθαρχικά, προαγωγές) οι παραγκο-παράγοντες της ΔΑΚΕ (με την ΠΑΣΚΕ πλέον σύμμαχο και συνοδοιπόρο);
    Στην ουσία λένε: "Τι θα πει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ιδιωτικοποιημένη; Τι θα πει η Διοίκηση συνδιαλέγεται με τα σωματεία της; Εμείς που είμαστε; Δεν την ιδιωτικοποιήσαμε για να μπούμε στο περιθώριο!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο πιο πάνω σχολιαστής δεν πήρε πρέφα ότι η ιδιωτικοποίηση έγινε επί ΣΥΡΙΖΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή