Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 14 Ιουλίου 2020

«Άντεξε» ο εμπορευματικός σιδηρόδρομος στην Κίνα την περίοδο του κορωνοϊού: +3,6%, ενισχύθηκαν οι ροές προς την Ευρώπη

Μπορεί οι επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές στην Κίνα να γνώρισαν, όπως αναμενόταν, μεγάλη πτώση την περίοδο του κορωνοϊού, ωστόσο κάτι αντίστοιχο δεν συνέβη
στις εμπορευματικές, καθώς παρατηρήθηκε αύξηση φορτίων και ροών προς την Ευρώπη.
Επιμέλεια: Μαρίνα Δημητρίου 
Συγκεκριμένα, η China National Railways μετέφερε 818 εκατομμύρια επιβάτες μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου, με τον αριθμό των επιβατών να αρχίζει να ανακάμπτει από τον Μάρτιο και έπειτα, καθώς η χώρα άρχισε να χαλαρώνει τα περιοριστικά μέτρα. Η μείωση επιβατών ανήλθε στο 53,9%.
Προκειμένου να επιταχυνθεί η ανάκτηση του αριθμού των επιβατών, η CR υποστηρίζει ότι χρησιμοποιεί γραμμές που ανοίχτηκαν πρόσφατα για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών, επιδιώκοντας να παρακολουθεί τις ροές των επιβατών, σε πραγματικό χρόνο, χρησιμοποιώντας big data. Αυτό θα επιτρέψει στο πρόγραμμα των δρομολογίων να προσαρμόζεται δυναμικά για να ικανοποιήσει τη ζήτηση.
Η CR επιδιώκει, επίσης, να εισαγάγει ηλεκτρονικά εισιτήρια σε ολόκληρο το δίκτυο, με περισσότερους από 2.400 σταθμούς ήδη εξοπλισμένους για να τα δεχτούν.
Αντίστοιχα, η CR μετέφερε 1,69 δισεκατομμύρια τόνους φορτίου κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020, αύξηση 3,6% από έτος σε έτος.
Τα έσοδα από τα φορτία ήταν 187,7 δισ. Γιουάν (26,8 δισ. Δολάρια ΗΠΑ), μειωμένα κατά 4,2% σε ετήσια βάση. Ο μέσος ημερήσιος όγκος που μεταφέρθηκε ήταν 10 εκατομμύρια τόνοι τον Ιούνιο, ένα νέο μηνιαίο ρεκόρ.
Η CR υποστηρίζει ότι αξιοποιεί τα πλεονεκτήματα των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητάς της να μεταφέρει μεγάλες ποσότητες εμπορευμάτων, καθιερώνοντας «πράσινα κανάλια» και υπηρεσίες προτεραιότητας για να διασφαλίσει ότι οι αποστολές παραδόθηκαν με ασφάλεια και έγκαιρα.
Οι ροές εμπορευμάτων Κίνας – Ευρώπης επίσης αυξήθηκαν, με 5122 υπηρεσίες το πρώτο εξάμηνο του 2020, αύξηση 36% από έτος σε έτος, συμπεριλαμβανομένων 1169 υπηρεσιών τον Ιούνιο, ένα νέο μηνιαίο ρεκόρ.
Ο συνολικός όγκος των εμπορευματικών μεταφορών που μεταφέρθηκαν στην Ευρώπη ήταν 461.000 TEUs, ετήσια αύξηση 41%.
Η CR παρέδωσε 367 εκατομμύρια είδη εξοπλισμού για να βοηθήσει στην καταπολέμηση του κορωνοϊού, βάρους 2,7 εκατομμυρίων τόνων.

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου