Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 14 Ιουλίου 2020

Από τον Άννα στον Καϊάφα χωρίς τεστ οδηγός τρόλεϊ με συμπτώματα ύποπτα για κορονοϊό

Πολύ σοβαρά ερωτήματα προκύπτουν από τα όσα καταγγέλλει στον «Ριζοσπάστη» εργαζόμενος, οδηγός τρόλεϊ (τα στοιχεία του είναι στη διάθεση της εφημερίδας), για τα όσα αντιμετώπισε από τη στιγμή που εμφάνισε συμπτώματα ύποπτα και για κορονοϊό.

Συγκεκριμένα, ο εργαζόμενος καταγγέλλει τα εξής:


«Το περασμένο Σάββατο είχα πόνους σε όλο το σώμα και το μεσημέρι που σχόλασα διαπίστωσα ότι έχω πυρετό 38,5. Ενημερώνω τον επόπτη της υπηρεσίας κι επικοινωνώ με τον ΕΟΔΥ, ο οποίος μου απαντά ότι λόγω του επαγγέλματός μου πρέπει να κάνω το τεστ σε δημόσιο νοσοκομείο ή σε ιδιωτικό εργαστήριο.

Παίρνω το ΕΚΑΒ, το οποίο έρχεται τηρώντας όλα τα μέτρα και με πάει στο “Σωτηρία” γύρω στις 5 μ.μ. Ο διασώστης του ΕΚΑΒ ενημερώνει τους γιατρούς και φεύγει. Μετά από δύο ώρες που περίμενα με πυρετό σε ένα παγκάκι, γιατρός με ενημερώνει ότι “δεν κάνουμε τεστ, γιατί δεν έχουμε. Πηγαίνετε στο Κρατικό στη Μεσογείων” (σ.σ. στο “Γ. Γεννηματάς”).

“Πώς θα πάω; Δεν έχω λεφτά, ούτε συνοδό”, απαντάω.

Κατά τις 12 το βράδυ, κάνω τελικά εξετάσεις αίματος και ακτινογραφία, μου δίνουν αντιπυρετικό. Στις 2.30 π.μ. βγαίνουν τα αποτελέσματα, όπου φαίνεται ότι έχω οξεία βρογχίτιδα. Στις 3 π.μ. με στέλνουν για να κάνω τεστ κορονοϊού στο Κρατικό.

Πάω με τα πόδια, με πυρετό και πυτζάμες. Στην πύλη εξηγώ στο γιατρό που είχε βάρδια όσα έχουν προηγηθεί. Ενημερώνει τον επιμελητή γιατρό, ο οποίος αρνείται να μπω στο Κρατικό, επιμένοντας να επιστρέψω στο “Σωτηρία” που έχει και μπορεί να κάνει τεστ…

Σε εκείνο το σημείο πια πήρα ταξί και γύρισα σπίτι. Δεν ξέρω αν έχω κορονοϊό κι αν πρέπει να μπω σε καραντίνα από το 2,5 χρονών παιδί μου και τη σύζυγό μου.

Ενημέρωσα για όσα συνέβησαν τον ΕΟΔΥ, ο οποίος μου απάντησε ότι ο ρόλος του είναι μόνο συμβουλευτικός και να μείνω 14 μέρες σπίτι. Από το ΕΚΑΒ είπαν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι παραπάνω. Από τη δουλειά, μου είπαν να ακολουθήσω τις οδηγίες του ΕΟΔΥ…

Για τρίτη μέρα έχω πυρετό και περιμένω οδηγίες από την ΣΤΑΣΥ, αν θα με στείλουν για τεστ, αν και μάλλον θα μου πουν να το κάνω ιδιωτικά και να το πληρώσω ο ίδιος».

Τα σοβαρά ερωτήματα που προκύπτουν είναι κάτι παραπάνω από προφανή. Με ποιες οδηγίες και γιατί αντιμετωπίζονται με αυτόν τον τρόπο άνθρωποι άρρωστοι, με συμπτώματα τα οποία είναι ύποπτα και για κορονοϊό; Ακόμα περισσότερο, με ποιες οδηγίες και γιατί μένει για τόσες μέρες χωρίς τεστ για τον κορονοϊό ένας εργαζόμενος που έρχεται σε επαφή με χιλιάδες άλλους ανθρώπους καθημερινά, όπως ένας οδηγός τρόλεϊ, ένας εργαζόμενος που στο αμαξοστάσιο είναι μαζί με συναδέλφους του, που με τη σειρά τους έρχονται σε επαφή με πολλές ακόμα χιλιάδες επιβάτες; Ποια είναι τελικά τα μέτρα ιδιαίτερα για τους εργαζόμενους «στην πρώτη γραμμή», τους οποίους υποκριτικά χειροκροτούσε η κυβέρνηση το προηγούμενο διάστημα;

Οι αρμόδιοι καλούνται να δώσουν απαντήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου