Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 25 Ιουλίου 2020

Εικόνες από την πρώτη συνδυασμένη μεταφορά πλοίου – τρένου στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

Ξεχωριστή ημέρα, για πολλούς λόγους, ήταν η Πέμπτη 23 Ιουλίου για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.
Την ημέρα αυτή γιορτάστηκαν τα 150 χρόνια από την ίδρυση του

λιμένα, αλλά και η πρώτη συνδυασμένη μεταφορά πλοίου – τρένου.


Συγκεκριμένα, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης έδεσε το Ro/Ro ENDURANCE, το οποίο μετέφερε στρατιωτικό υλικό των αμερικανικών ένοπλων δυνάμεων, στο πλαίσιο της στρατιωτικής άσκησης Atlantic Resolve 2020.

Το πλοίο κατέπλευσε στο νέο εμπορικό terminal, στο νότιο τμήμα του οποίου πραγματοποιήθηκε η μεταφορά του στρατιωτικού υλικού σε βαγόνια, με προορισμό τη Ρουμανία.
«Σήμερα, 150 χρόνια μετά τη δημιουργία του πρώτου λιμανιού, ερχόμαστε μαζί να υλοποιήσουμε ξανά το σκοπό για τον οποίο κατασκευάστηκε.

Για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία του λιμένα, πραγματοποιούμε μαζί συνδυασμένη μεταφορά πλοίου-τρένου, επανεργοποιώντας το σιδηροδρομικό δίκτυο του Νομού Έβρου και διασφαλίζοντας για τον λιμένα ικανό στρατηγικό βάθος σε Βαλκάνια και Ανατολική Ευρώπη», ανέφερε, στη σχετική εκδήλωση, ο πρόεδρος του λιμένα Αλεξανδρούπολης, Κώστας Χατζημιχαήλ.
Σημειώνεται ότι το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης βρίσκεται σε τροχιά αποκρατικοποίησης. Συγκεκριμένα, θα διατεθεί έως το 67% του μετοχικού κεφαλαίου (η ημερομηνία εκδήλωσης αρχικού ενδιαφέροντος ορίστηκε στις 2 Οκτωβρίου).

Ήδη, η Goldair έχει εκδηλώσει, προφορικά, την πρόθεσή της να συστήσει κοινοπραξία με την SSA Marine (έχει έδρα στο Σιάτλ της Ουάσιγκτον, είναι θυγατρική της Carrix και αποτελεί κυρίως εταιρεία διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων) και το – επίσης – αμερικανικό επενδυτικό σχήμα Black Summit Financial Group για τα λιμάνια Αλεξανδρούπολης, Βόλου και Καβάλας.

www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου