Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2020

ΣΥΡΙΖΑ : Συμφωνεί με την ενίσχυση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ζητά ρήτρα απασχόλησης,επαναπρόσληψη συμβασιούχων,ΣΣΕ και ολοκλήρωση της διαδικασίας για τους 70

Δελτίο Τύπου της κ. Πέρκα Π. (Αναπληρώτρια Τομεάρχης Μεταφορών) για την τροπολογία για την ενίσχυση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με σαφή αναφορά στα εργασιακά. Διαβάζουμε :Κρατική Επιδότηση χωρίς ρήτρα απασχόλησης σε ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΚΤΕΛ. Με την τροπολογία (440/65/28.07.2020)στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών προβλέπεταιέκτακτη επιδότηση των εταιριών ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ως

αποζημίωση λόγω της πανδημίας covid19. Προφανώς συμφωνούμε με την έκτακτη επιδότηση, άλλωστε αυτό συμβαίνει σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.  Είναι θετικό επίσης, ότι σε αντίθεση με την αποζημίωση που δόθηκε στον κλάδο των αερομεταφορών, σε αυτήν την περίπτωση για τον καθορισμό της αποζημίωσης θα λαμβάνονται υπόψη και τα απολογιστικά στοιχεία πληρότητας θέσεων των δρομολογίων του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος της τελευταίας τριετίας και δε θα επιδοτείται ολόκληρο το όχημα, όπως στην περίπτωση των αερομεταφορών. 


Η κ. Πέρκα, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ 
Η έκτακτη επιδότηση όμως θα πρέπει να συνδυαστεί με ρήτρα απασχόλησης, διασφάλισηςδηλαδή των θέσεων εργασίας και των αμοιβών των εργαζομένων. Σε ότι αφορά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκκρεμεί η υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας. Επίσης δεδομένου της κρατικής έκτακτης επιδότησης θα πρέπει επαναπροσληφθούν οι 100 εργαζόμενοι ορισμένου χρόνου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έληξε η σύμβασή τους τον Απρίλιο του 2020 και δεν έχει ανανεωθεί ακόμα, όπως και να προχωρήσει η πρόσληψη 70  εργαζόμενων στον κλάδο κίνησης, που εκκρεμεί. 

Βέβαια και σε αυτό το άρθρο, κατά τη συνήθη νομοθετική διαδικασία της Κυβέρνησης, που γίνεται με πρόχειρο τρόπο, προβλέπεται εξουσιοδοτική διάταξη. Παραπέμπει σε Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών & Μεταφορώνπου θα καθορίζει το ύψος της έκτακτης επιδότησης, τον τρόπο υπολογισμού κλπ. Ας περιμένουμε επομένως να εκδοθεί η σχετική ΚΥΑ για να δούμε το ποσό της έκτακτης επιδότησης. Σε καμία όμως περίπτωση δεν μπορούμε να δεχτούμε κρατική επιδότηση χωρίς την εξασφάλιση ρήτρας απασχόλησης, της προστασίας δηλαδή των εργαζομένων. 



1 σχόλιο:

  1. Ειναι ντροπή να χρειάζεται πολιτική παρέμβαση για να εφαρμοστούν τα αυτονόητα από τη μόνη κυβέρνηση που προστάτευσε εμπράκτως τα εργασιακά δικαιώματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή